İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Alıp başımı gitmek, bu yerleri terk etmek, ismini bir kalemde silmek... yeminim sözüm olsun, hasretin belam olsun, buda senden olsun..." der çok sevdiğim, isyanı en acı haliyle notalara döken bir dostum... Senin yokluğunu sana anlatabilmek; anlayamadığın sevgimi sana anlatmaktan daha kolay, kalem tutan parmaklarım için. Hapsolduğum göz kapaklarında asılı duruyorum beni isyanlara karıştırığından beri... Sözlerinde, gözlerinde, ellerinde, bakışlarında ve sende tutunabileceğim tek bir dal arama çabasındayken telaşlı kalbim, omuzuma çarpa çarpa gidişini anımsamak hiçte zor gelmiyor... Lanet olsun yar! Gitmek zorundamıydın? Bu kaçıncı hançer, kalbime sapladığın? Düşünüyorum zaman zaman ve kendimi dünya küllüğünde bir sigaradan farksız görüyorum son günlerde! Karmaşıkları oynuyorum kendi çapımda... Koskocaman bir hiç kadar anlamlarımdan sıyrılığımı hissedebiliyorum... Yabancı ve hatta yalancı ve hatta hain bir yüreği bile insan kendinden nasıl daha önemli, nasıl daha değerli görebilir? Bunun cevabını yeni yeni verebiliyorum kendime... "Al nefesimi sende son bulsun, üzülmem" diyebiliyorum şimdilerde! Tüm hainliğine rağmen hala sığdırabiliyorum seni küçük dünyama... Can gitmişken yalancı beden neye yarar, kime faydası var? Kurulu saat gibiyim artık. Yaşam için gerekli olan, ama kalp acısına hiçbir faydası olmayan yaşamsal gerekliliklerden başka hiç bir hareket yok beyin komutlarımda... Tükeniyorum sevgili, görmüyormusun? Bir kalem arkadaşımında dediği gibi; neden giden zamanı piç eder, mutluluğu hiç? Bilmiyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ilknur DİNÇEL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |