Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
EY GAZZELİ ÇOCUK! …Ve sen Gazze‘nin çocuğu Şafaklar bir başkadır sende Bugünkü zaferin Allah‘ındır Huseyni yârenlerdensin ki; Bugün Aşura’ndır. Hüznün sevince galip gelse de Yarın sevdan duruğa çıkacak Umut dolu yollar senindir Kerbela’n ve Aşura’n, Umudun doruğu Ölümsüz sevdanın gülleri Sarışı hayatın. Ölümsüzlük deryasında Nuh‘un gemisinin sahili Sensin. Ey Gazze! Ey Gazze! Seninle anlam buldu hayat, Sensiz kadavra olan ümmet. Ve sen ey Gazzeli çocuk! Korkmuyorsun ölümden Ölümü yenen iksirsin Ey gönlüm, Ey ümmet! Şahlan artık, Gazze ve Gazzelilerin Rabbi adına! Ya Ali! Ve Ey Huseyn! … El yıkamıştınız hayattan Kırınca ya kadar ümmete vurulan esaret zincirleri Ey Gazze! Ve Gazze’nin çocukları Bugün düğünündür. Meleklerle halay çekerken, Fecr-i Sadık‘ın sahibine, Ve Rabbine and olsun! Kerbela’n Gazze’n, Aşuran bugündür Ey Gazze! Ve ey Gazzeli çocuk! Bize cennet Ve cehennemi yaşattın. Safındakilere saf saf inerken melekler Kerbela İzzet, Aşura hayattır sana. Ey Gazze! Birinci kıblem Ve Gazze’nin çocuğu, Onurun Davudî sapanında. Nemrudun ateşindeki İbrahim mi, Firavunun sarayındaki Musa mı, Muhammedî gül nefesin mi? Bilmiyorum. Ey Gazzeli çocuk! Bilirim ki; sendedir, seninledir, Ölüm ve hayat, İzzetle, Şerefim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Muhammed CAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |