İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
eğleniyorum kendi başıma neşeleniyorum bazen hüzünleniyorum.(arada virgüllerde vardıda beni aşıyor uyumsuzluk teoremime göre) çok mutlu görünsem de değilim, çok mutsuz görünsem de görünemem; tanımlama sanırım direk poker surat, işte bu benim ayık iken çok rahat yansıtıyorum bunu.alkol sonrası kendi dünyama bürünüp yeni bir ben oluyorum, yeni dogmalara yelken açıyorum. bazen bir korsan bazen bir ceset bazen bohem bir tarza bürünüyorum.haricinde tepkisizim, gereksiz tepkilerim dahilinde tepkisizim. herşey bundan ibaret aslında bazen poker surat olmak bazen de gereksiz gereksinimleri doğrusunda bahis arttıran biri. olmasını gerektiği gibi davnaıyorum sanırım.ha bu hata mı?kendimce şuan hata değil ama insanlara göre kıyasladığımda her adımım hata her adımımın altında bir çukur. normale karşıyım, buda beni neşeli kılan ama yaşama isteğimi kıran kerdeli neşelerdir.durup düşünmek neyi değiştirir? ölüyorum.. evet bunu düşünüyorum.ama ne için?benliğimden öte bir ben olduğum için sanırım veya bir kaç tane ben var ondan dolayı.. nasıl bir çözüm önerirsiniz bu çürüyüp giden bendene yok oluşun eşiğindeki bedene? beyaz beneklerim var henüz çok yeniler bu hayatta.artık hayatın sonu yaklaşırken normaldir yeni olmaları..zaman yaklaşıyor ben kendi dramıma gülüyorum.tebrik ediyorum kendimi bizzat. son ki üç ve sahne başlıyor, cesedim taşınırken yükseklerdeyim yerden ayaklarım kesiliyor.film şeridide geçmiyor gözlerimin önünden üstelik, ama hissediyorum,yükseliyorum bu bana bir mutluluk sağlıyor, toprağa kavuşmada bir düşünce bunun getirisi bir keder vede sonunda mutluluğa kavuşturuyor..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |