..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Oğuz Genç




8 Eylül 2008
Anlayın  
Oğuz Genç
Kendi yaşamının sahibi olamıyorsan birisi elbet sahiplenir ve sana tüketilmesi gereken dakikalar bırakır.


:BJGB:
Kendi yaşamının sahibi olamıyorsan birisi elbet sahiplenir ve sana tüketilmesi gereken dakikalar bırakır. Acizliğini görmezden gelmek kör olduğunun değil görmeyi kaldıramayacağını düşünmenin sebebi olsa gerek. İtiraf edemediğin kendine yalnız olduğunu hissetmekten korkmandır. Doğru olanı bilsen bile söylemekten korkarsın yada yapmaktan. Hep bir öncü arayışındasındır.

Kendi ayak izlerine sahip olmak yerine takip etmeyi ve en az oranda risk almayı seversin. Emirlere uyarsın, kendine ait olmayan kurallarla yaşarsın ve bence bunları yapmanın nedeni kolaycılığındır. Zorlanmayı sevmiyorsun üretmek işkence gibi yada daha derinde başka bir duygu güvensizlik mesela kendine, herkese karşı. Olduğunu göstermekten, istediğini denemekten çekiniyorsun başarısızlık yada takdir görememe ihtimalinden korkuyorsun; ama bilsen aslında hiç önemli değil zevk alıyorsan, huzur duyuyorsan hiçbirşey olmasan dahi mutluysan doğruyu yapıyorsun demektir işte bundan hiç şüphe duymam.

Kıstasların olmasın, hayatı sınıflandırmaya çalışma. Merdivenlere aldanma yukarı çıkıyomuş gibi görünmeleri düşüşün daha etkili olsun diyedir. Yanlış yolda olduğunu söyleyenler yanlış yoldadır inanma, herşeyden önce kendini anla kimse seni anlamasada anlatmak için çok uğraşma.

Elbet herkes anladığında bir gün kendini herkes anlayacaktır zaten birbirini.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: teşekkür
Gönderen: Oğuz Genç / , Türkiye
11 Ekim 2008
ben teşekkür ederim zaman ayırdığınız için

:: Teşekkür
Gönderen: Nilüfer Tunç / , Türkiye
10 Ekim 2008
Bir çok kişiye bunlar gerçekçi gelmeyebilir belki de. Ama ben teşekkür ediyorum yazınız için :)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Farksal
Ne Acı...
Karar
Liman
Umut Ağacı
Burdayım

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Titriyorum
Aşk mı?
Yazgım
Bekle

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bitiş [Şiir]
İntikam [Şiir]
Belki [Şiir]
Yalana Doğru [Şiir]
İnadına [Şiir]
Niye? [Şiir]
Tükenme [Şiir]
Her Kimsem? [Eleştiri]
Ne İçin [Eleştiri]
Vagon [Eleştiri]


Oğuz Genç kimdir?

Dümdüz bir yolda giderken aniden sapmaya karar vermiş biriyim. Herşey hakkında birşeyler bilme eğilimindeyim. Nedenleri aradığım bu karanlıkta anlamak ve anlatmak niyetindeyim.

Etkilendiği Yazarlar:
Paulo Cohello,Charles Bukowski,Friedrich Nietzsche


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Oğuz Genç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.