Hayat dediğiniz şey kardeşler içi boş herhangi birşey (örnek vermekte yetenekli değilimdir o yüzden hayal gücünüzü kullanın böylesi daha yararlı hem) içine ne koyarsanız onu yaşarsınız sizin elinizde değilmiş gibi görünmesi ise göz aldanması sadece öyle düşünmeniz isteniyor diye öyle düşünmeniz gerekmez. Övünmeyi bildiğiniz kadardan daha çok sahip çıkmalısınız yanlışlarınıza ki çünkü iki kere yanlışı hiçbir mantığa sığdıramazsınız. Bir yola girecekseniz kararlı olun sizi döndürebilecek bütün seçenekleri başlamadan önce yokedinki vazgeçme ihtimaliniz kalmasın. Yürümek için önünüzü görmenize gerek yoktur sadece boş bir karanlığa doğru yürümek inanın zevklerin büyüğündendir. Aldığınız her nefesin hesabını vereceksiniz doğrudur ancak yanlış bildiğiniz başkasına değil bu hesabı yalnız kendinize verecek olmanızdır. Siz kendinizin en büyük bulmacasısınız ve en büyük korkusuda kendiniz olmalısınız. Gerçekçilik makul bir tanımdır ama şuan dominant olan hayat zırvaları gerçek değil yansımadır. Sizin gerçeğiniz sizi en doğru olana yöneltendir herkes için geçerli bir gerçek değil, herkesin için tek tek ayrı ve ilk bakışta birbirinden bağımsız görünen ama birleşince tek gerçeği oluşturan bir gerçek olgusu vardır. Bunu bilebilmeyi amaçlamak lazımdır. Herbirkişi mükemmeldir henüz keşfedemediği yerlerinde bu mükemmeliyeti taşımaktadır. İnişli çıkışlı tuhaf merdivenlerle doldurulmuş, ne kadar giderseniz gidin hep başladığı yere dönen bir daire çizmek yerine. Muhhtemelen sonunu kısa bir zaman diliminde göremeyeceğiniz ama yürürkende haz duyacağınız ve ilerledikçe dahada çok anlayacağınız dümdüz bir yola davet ediyorum hepinizi ve en güzel olan bu yolu seçmek için bir yer işaretlemenize gerek yok çaba sarfedmenize yada yürümek için yorulmaya gerek yok tek gereken inanmanız kendinize. Karar verirseniz bilinciniz açık olsun sormak anlamak ve bulmak herşeyden öncelikli amacınız olsun...