Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke |
|
||||||||||
|
hayatın penceresine yaslayınca başımı gördüm. umut denen şeyin ne kadar çok benzediğini yol çizgilerine… 2 sorsalar bana ki aslında çok sordular ve aslında hiç cevap veremedim. paradoks,ikilem,suskunluk. sebep aşk. 3 söyle düşün kırık bir fincandan kahve içmek gibi bir şey. mayhoş bir tat var ama içemesem de eksilmekte. kahve de ben de… 4 parmaklarımla kulaklarımı kapatarak. şunu söylemek istiyorum -ömrümce kazandığım her şeyi,bir gülüşe armağan ediyorum- 5 aklıma gelmişken susuyorum şimdi. 6 insanoğlunun doğasında var bu bir şeyleri keşfetmeye başladığından beri bir şeyleri katletmeyi başarabiliyor… 7 benim göremediğimi sen de göremiyor musun kalbim? haklısın ikimizde aynı karanlığa odaklanıyoruz… 8 söyle hüznün tarihinden yüzlerce fosil çıkarmış Arkeolog , beni ne kadar süre yaşatabilirsin? -bu geçmişin ve geleceğin arasında ne kadar gömülü kaldığına bağlı. desene hiç ölmeyeceğim… 9 fizikçiler,matematikçiler ve kimyacılar (ben de bildiğime göre buna edebiyatçılarda dahildir.) biliyorlar ki; hayatın karekökünü alınca sonuç toprak çıkıyor. 10 ölüm bazen ürkütücü ,bazen anlamsız. bazen gülümsetiyor beni. ne yani krallar gibi taşınmak yakışmaz mı bana ? 11 hiç istemem ses getiren bir ölümü. ben ölürken kesilmeli minarelerin elektrikleri ama durun biraz. şu sevmek denen şey,yaşamın çekim eki olsa gerek… 12 bana anlamlar yüklemeyin taşıyamam…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Durukan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |