Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
Böylesini ilk defa yaşadığına yemin edebilirdi Böylesine saf, böylesine kusursuz bir sevgiydi bu Bu sanki ilk şiiriydi neden böyleydi oda bilmezdi... Şair öylesine sevmiştiki son şiirini Belkide yanlış zamanda yazdım demeye başlamıştı Belkide ellili yaşlarında yazmalıydı bu şiiri Böylesine derini ancak o yaşlarda yaşanırdı. Şair öylesine sevmiştiki şiirini Zaman, mekan kaygısı olmadan herkese okutmak istiyordu Öyle yaptıda... Kuşlara, bulutlara, sokaktaki kedilere herkese ama herkese okuttu... Şair öylesine sevmiştiki şiirini Bu şiiri kendisinin yazdığından bile şüpheye düştü Sanki biri onun ellerine onun yüreğiyle yazdırmıştı şiiri Ama böylesi bir yazma onun bile rüyalarını sülememişti... Şair öylesine sevmiştiki şiirini Şiir biterken daha isim bile bulmadığını farketti şiirine Aşk mı? Sevgi mi? Yoksa koskoca bir hiçlik mi olmalıydı şiirinin ismi? Yoksa daha adımı bile koyamadan yokmu olacaktı güzel şiiri? Şair öylesine sevmiştiki şiirini Tek bir cümle, bir virgül eklemeye kıyamıyordu Sanki ondan bir parça gibiydi keza diğerleride öyleydi ve öyle olacaktı Ama bu başkaydı işte bambaşka... En sonunda bitirdi şiirini Biraz acı biraz gözyaşı ile bitti şiir. En sonunda şairide ağlatmıştı şiiri, Belkide rahatlatmıştı... Bu kadar sevilen şiir nemiydi? Dedim ya artık bitti...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sertaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |