"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
Birine sevgilim demeye, Yeniden karışmaya, Üşeniyorum sevgilim... Belki aşığım belki değil, Belki mutluyum belki değil, Belki hala geçmedi yaram, Bunu anlamaya bile üşeniyorum... Düşünmeye üşeniyorum, Bağlanmaya üşeniyorum, Unutmaya üşeniyorum Sanırım acı çekmeye üşeniyorum... Hayatı tekrar sorgulamaya, Öğretilenleri öğrenmeye, Öğrendiklerimi unutmaya, Herşeyi baştan yapmaya üşeniyorum... Herhalde olmaz dediklerim hayatta bir gün karşına çıkıyor, Olur dediklerimde hep arkanda bıraktıklarım Gün gelir ya arkadaşların çoğalır ve dostların azalır İşte ben bunu anlamaya bile üşeniyorum... Tekrar gülmeye başlasam bile Kalbim durulmaya üşeniyor, Beynim belki değil desede Eminim unutmaya üşeniyor... Özledim belki tekrar boş olmayı Yaralar iyileşmeye üşeniyor Bir gün tekrar bomboş olabilsemde rahat Gönlüm boş durmak istemiyor, diretiyor... Aşık olmaya üşeniyorum hayat Belkide bir süre sonra, Dünya yok olduktan hemen sonra mesela Tekrar seveceksem böyle, tekrar o olacaksa herşey Tekrar onunla dolacaksa tüm kalbim Tekrar onun için sabahın beşinde kalkıp düşüneceksem Şiirler yazacaksam onun için, Ve tekrar acı bitecekse herşey, hazin... Boşver be kalbim sen üşenmeye devam et. Taki yaraların iyileşinceye kadar, Taki merhametli bir sevgili bulana kadar, Taki.... Neyse yazmayada üşeniyorum... Aşık olmaya üşeniyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sertaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |