Sanat hem bir coşma, hem bir yadsıma işidir. -Camus |
|
||||||||||
|
Aşkın yalanmış, Yalanmış o sözler, Yalanmış o bakışlar... Yalanmış her duygulandığımda aklıma gelen sen Yalanmış sürekli beni düşündüğünü sanmam Aşkı ilk defa tatmam Aşkı ilk defa tartmam yalanmış... Bir telefona sığdı işte koskoca bir aşk Bir kaç kelimeye dökülüyor şimdide İşte bu kadar büyük bir aşk mış demek... Bir telefon ve üç,beş kelime kadar... Kelimelerimin hepsi taş Bakışlarımın hepsi bıçak gibi Sana yönlenmiş kaçamassın çaren yok... Her gece rüyandayım, her hüzün kalbinde kaçarın yok... Yalan aşkın, yalan Kalan aşkım artık batak Bataklığın içinde ben Cesurum hiç olmadığım kadar... Bir aşk bu kadar kolay biter işte Bu kadar kolay ölür sevgiler Yalan sevgiler çabuk Gerçek sevgiler can çekişerek ölürler Dünyayın dengesizliği Kaderin cilvesimi desek Düzen böyleyse eğer Uyacağız yok başka çaresi Yok, yok, yok artık Yok artık sevdam Yok artık aptal aşık Yalan artık tüm sevgim, yalan artık yalanlar... Yalanlara sarılmış bir aşkın En sonunda kefeni olur yalan Yerinde rahat uyu aşkım, kalbimin en derininde Gün gelir bir başkasına tekrar uyanacaksın Bekle tekrar dirileceksin Sabır aşkım, sabır...sabır...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sertaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |