En güzel özgürlük düşü, hapishanede görülür. -Schiller |
|
||||||||||
|
ve gider, yarına benzersin; Gelmemiş tüm yarınlara dün kadar yakınmaya, sen, az sonra gidersin . az sonra bir şiire, az sonra bir fikre sen az sonra bir sahile değersin. Az sonra sen, yarına benzersin; yarına benzer, imkansıza gidersin. Sen bir şiirde, fikrimce bir sahil gibi gezersin; bir de olmamış kumlar.a benzersin; az sonra çiğnersin, gözlerimden tekmeler, olmamış kumları dökersin. Az sonra sen çiğ, demlere benzersin; yarın kadar tuzak ve yakın bir deminde zamanın, sen az sonra gidersin. Gözlerimden kumlara fikrimce sen az sonra çiğ demlemelere, soğuk sularda ve yüzümün tuzlu sularında sen az sonra gezersin bir de olmamış kumlara benzersin; az sonra çiğdensin, gözlerimden düşer, olmamış tuzlara değersin. Sen az sonra, yarınlara gidersin.. Duyuyorum, odanın kapısı aralık, karartısıyla bir koridorda taşladığın piyanoyu ve notlarımın arasında iki elim, duyuyor ben duyuyorum; az sonra gezinecek La Valse D'Amelie odanın kapısı şubat ve mart nisan odada karartısıyla bir demde yaşladığın piayanoyu ve notaların arasında sıkıştı iki elim biliyor ben duyuyorum. Oysa yarın oysa dünden kalma sen az sonra ve ben karartıyla odada La Valse D'Amelie, ellerim piyanoda parmaklarım koparcasına, ellerim ellerimde ve sen az sonra kapıyı çekip gitmelere benzersin. biliyorum sen az sonra yarına; benzersin, kapı aralık ve ocak şubat ve aslında piyanonun tek suçuydu çalmak, öyleyse ben az sonra La Valse D'Amelie tadında,bir yanımla yarına, aralık kapının son notasında tok bir tonlamayla usulca yanağımdan devrilen göz yaşlanmalarımla ayaklarında gezinen toz topraklarla olmamış kayalar gibi bir anda un ufak kumlarla baştan savma yanlışlarla o anda olmamış yarınlara ben az sonra senden kalanlarımla bir kapı aralığında aylarımdan ocak aylarımdan aralık yüzümde tekmelenen göz yaşlarımla ben az sonra o odanda On parmak on marifet bir anda ve odamda La Valse D'Amelie tadında ben az sonra bir mırıldanmayla esip giderim. .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |