Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac |
|
||||||||||
|
azalma sakın ve kararma hiç.. sende seni var edenlerin bittiği bahçelerde kalman ümidimle.. şairliğimden uzak bana bakıp yazı yazmak bana bakıp dilden gövdeden kırmızı karlardan aşka varmak sonra kendine dönüp soğuk içinde kalan_çocuktan kızı bıçaklayıp kadını aramak sadecedir.. bana bakmak beni görmek değildir.. dinleyip ağlamak ağladıkça bana karışmak pek çok zahmetlidir benim değildi cevapzılığımın sebebi herhangi bir edep yoluna taş koymuşuluğumdan değildi kuş konmadı sokak kokmadı sadece biri öldü kalabalığım gitti herhangi bir dili bilen herhangi biri bir vadede bitti işte su dinlenir evet akarken ışıl ışıl acıların dinlenir olur azalırken kıpır kıpır kalbimin mutluluğu su dinlenir susadece dinletir kendi kalbine uzayan boyu ile aşka eriyene dek su demlenmek için dinlenir.. anlatamadım köreldim.. bazen herhangi bir yerdesindir sıcağa uzatırsın çıtırtılarını bırak dersin yakılsın.. sonra canın acımaz artık çünkü tek çıt çıkaran kalmamıştır çünkü cansızsındır sahidensiz sadece biri ölmüştür herhangi bir dili konuşan herhangi biri azalmıştır vakit sadece eksikliklerin vaktidir.. bir dilden bir insan akar sadece olur kalabalığım gitti kalbimin evi yanımada uzanıyor şimdi kalbim öyle güçlü ki onun üstüne serpilmiş bir çocuk bahçesidir gövdem ılıdı düşlerim ellerim çoğaldı karların içindeyim beyazlar içinde ses çıkaran su rengiyim.. ayakkabılarım hala kırmızı_ kuşkusuz olun saçlarım kan ağlıyor yine de gidişine sadece kan ağlamaktır, gidişin zaten ben düşün içinde bulunurum düş benim içimde içim içinde.. ben çok sesli bir dilde doğduğumu hatırlayarak yine bugün ben kalbimi bana hissettirene vuruldum.. bak bir şarkı daha dinliyor bizi bugün bir şarkıda daha bulundum herhangi bir dilde yaşasam da hep aynı sahillerde aynı acılarına uzandım aynıca sürdüğümüz hayatın.. sadece bir çatı sadece bir kubbe altında sadece yıldızlar gönlümün toprağında elimdeki kalpte attım kaldım aktım.. suyun rengidir hiç duyamadığın sesim sebebim ve şimdi ruhuma uzanıyorum kalbim ellerimde ve sen el bile olmazsın nihayetinde akşam çökmüyor koynuma kalabalığım gitti çoktan ve bir şarkı daha burada bitti.. sadecesin vade vade ömrümden giderken çıkardığın seslerini yoktan kurşuna dizdim.. çıt bile çıkmaz artık çünkü acımaz candasın çünkü sadece cansızsın..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |