640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Tam iki küreğimin ortasına vurup dolanır / *** İhbar yemiş bir gerilla tedirginliğinde yüreğim Zaman kısa, Ben çatışmalar yorgunu.... Diren / e / meyeceğim.... Sen Benim Son sevişme isteğim İsa son yemeğini nasıl yediyse işte öyle Son kez derin bir nefes alabilsem, Son kez içimi doldurabilsem senle Ciğerlerimin en uç noktasına ulaştırabilsem nefesimi, Birde papatya tarlasında olsan.... Sonra gerseler çarmıhımı Çaksalar beni yüreğimden Ellerimde saçlarının kokusu olsa. Avuçlarıma dokunmasalar.... ...... Yazılmış fermanım, Verilmiş hükmüm Gideceğim Dönmeyeceğim *** Son anlar.... Son nefes, Son gülüş, Son ağlayış, Yaşamak kısaca / Son Ne kadar da ağır bu yaşamak denen şey Niye hep taşıyıp dururuz? Niye bu kargaşa? Bu keşmekeş? Zaman mı bizi yaşar, yoksa biz mi zamanı? Hangimiz hangimizi yer bitiririz? Bir yargı, bir eleştiri anıdır yaşadığım bu an. Bir korku.... *** Sen, Benim hayat oyunumun son perdesine yetişen Gülüşünü verde gir Ve en aydınlık yerinde otur salonumun / sahneme seni çıkartamadım. Şimdiye kadar en karanlık köşelerde oturttum, kimseler görmesin diye.... Bağışla beni / Kıyamet alkışlar bekliyorum senden, göz yaşı değil.... Hanidir sırtıma saplanan sancı Kim ihbar etti beni Azrail’e? Tam iki küreğimin ortasına vurup dolanır Şimdilik usulcacıktan, bilirim hedef beller ve en olmadık zamanda bir siyah perde iner. Ben tufan alkışlar bekliyorum, kıyamet alkışlar.... Ellerin patlayasacıya alkışla beni.... Zaman yakın, mekan belli değil. İhbar yemiş bir gerilla tedirginliğinde yüreğim Ve güzel günlere Ve sana, Senin gelecek olduğuna inanmışlığım / Umudum. Nerede, Nasıl, Ve ne şekilde olursa olsun Gülerek gideceğim !!! Hani olur ya sevdiğim, ciğer parem sana hoşça kal diyemem. Küsme bana, alınma. Bilirsin hiç sevmedim hoşçakalları, elvedaları hiç sevmedim bilirsin.Belkide bu yüzden demeden gideceğim, hazırlıksız gelen sona bulacağım bahaneyi. Hani çocuktum, çocuğundum ya. Hani bahaneler uydururdum ya öyle say.... Ve sen bakma benim diyemediğime HOŞÇA KAL....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © asivemavi36, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |