Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Aşkın iksiridir gönüle dolan Nefrettir sevginin saçını yolan Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam Yeşerir gönülde aşk çiçekleri Umutla anarız gelecekleri Baş tacı edelim tüm gerçekleri Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam Yürek sevgi eker, muhabbet biçer Aşkın şarabını gece gün içer Huzurun yolları sevgiden geçer Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam Hoşgörü bir yanda, sevgi bir yanda Heyecana gelir gönül duyanda Nice güzellikler canlanır canda Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam Sevgi ile erir nefretin buzu Aşk olsa dost olur aç kurtla kuzu Sevgisizlik bir gün kokutur tuzu Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam Sevgi çeşmesinden doldur tasını Yüreğine akıt aşk deryasını Sil güzel sözlerle yürek pasını Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam Bu kalp durmadıkça aşk ölmeyecek Sevgi fukarası hiç gülmeyecek Aşkın tılsımını hiç bilmeyecek Aşksız geçen ömrü ömürden saymam Aşk bana doysa da ben ona doymam M.NİHAT MALKOÇ (19 Ocak 2008/Trabzon)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © M.NİHAT MALKOÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |