Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant |
|
||||||||||
|
Sonbahardi bizi bize yaklastiran… gamzelerde gulucuk biraktiran, metruk bakisli insanlarin kendini buldugu hazin bir mevsim; hazan. Her mevsimin ayri bir yeri vardi icimizde ama baskaydi sonbahar ve yasardi yuregimiz, her mevsim hazani. Ruzgar, hep bizden yana degildi. Yapraklar bizim icin dokulmuyordu, yapraklar, sineyi daglarcasina bizden dokuluyordu. Her parcasi bizden birsey koparircasina umarsizca dusuyordu topraga… ayaklar altina… futursuzca… ta ki son yaprak kalincaya dek, ta ki gozlerimiz “sonbahar” deyinceye dek. Ve biz, her mevsim hissederdik sonbahar ruzgarlarini, yuregimizin en kuzguni yerinde. Hazan, bizim yasam bicimimiz olmustu adeta. Yuregimiz, sesimiz, yarimiz... “Guz yapraklari dusmeden gel” derdik beklenene ve gelmezdi beklenen, bir turlu, beklendigini bildigi halde. Bakislarimiz her gunesin batisinda umutsuzluga yonelir ve arkamiza bakmadan devam ederdik guz yolculuguna. “gulum” derdik, fakat sevmezdik gulleri... cunku o baharin mujdecisiydi. Oysa ki biz hep gullerin soldugu mevsimi sevdik ve hep onda yasadik! Gullerimiz soldu; umudumuz, kadim sevdamiz soldu. Ve bir firar gecesi son yaprak dustu omrumuzden. Evet, biz sonbahari severdik, onda yasardik ve yine onda oldururduk yuregimizi. ........ ve tarihe gecerdi ismimiz “ sonbahar cocuklari” diye... bir daha anilmamak uzere.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © sumeyra kocaer-uzun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |