Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Yaşadığınız kenti bir de gece görün… Sonra düşünün; Neleri götürdü sizden? Neleri, bu şehrin şimdi yapayalnız kalan sokaklarında yitirmek zorunda kaldınız? Nerde, ne zaman, neden ağladınız en çok? Kaç kez düşman oldunuz bu kente, kurtulmak için çırpındınız? Bir de şimdi bakın şehrinize… Karanlık sokaklarına, beton evlerine, yapayalnız caddelerine… Bu şehir gecenin o vaktinde, yalnızlığınızı anımsatmadı mı size? Tanıdık gelmiyor mu bir yerlerden, en az sizin kadar kalabalığın içinde kaybolmamış mı sizce? Bir anda tüm endamını yitirmiş masum bir çocuk gibi görünmedi mi gözlerinize? Suçlu kim peki? Bir düşünün… Düşmanlığınız hala bu kente mi yoksa bu kente sizi düşman edenlere mi? Nerde ‘kimlerle’ gülümsemiştiniz en son? ‘kimlerle’ kendinizden geçercesine eğlenmiştiniz? Hangi sokakta ‘kimin’ elini tutmuştunuz sıkıca? ‘kim’ nerde terk etmişti sizi? ‘kimlerle’ karşılaşmak zorunda kalmıştınız her köşe başında? Yaşadığınız kenti bir de gece görün… Bu kent size ne kadar düşman olabilir? Neleri çalabilir sizden, siz izin vermediğiniz sürece? Şimdi kalabalığından yoksun, insanlarından arınmış bu şehir, gecenin bu yarısında en fazla ne yapabilir size? Bir düşünün… Şehri terk etmekle kurtulabilir misiniz yanıklarınızdan, kendinizi terk etmediğiniz sürece?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Beste Sultan K., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |