Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
önceleri masum gibi görünür daha sonra akla hayale gelmeyen tuhaflıklar yaptırır insana.insan kendini kaybeder,unutur. "hayatta yapmam"dediği şeyleri yapmaya başlar. işte "aşk" böyle yaparak bizi kendisine tutsak eder. işte üç harf dediğimiz şey bizi altüst eder. insanlar onu hala tanımlayamadılar.ne olduğu meçhul. insanlar ilk kez bir şey karşısında bu kadar yetersiz kalıyorlar. her şeye bir anlam yükleyen bizler,"aşk"a bir şey yükleyemedik. içinde o kadar duygu barındırıyor ki tanımlamaya kalksak biri mutlaka açıkta kalıyor. içinde masumluk,güzellik,umut,sevgi barındırdığı gibi bunların tam tersi şeyler de barındırıyor. bazen aşık olduğumuz insandan nefret bile ediyoruz.neden acaba ? neden kendimizden bile çok sevdiğimiz kişiden nefret edecek duruma geliyoruz? bu sorular hiçbir zaman cevaplanmayacak ya da cevaplanamayacak. "aşk" imkansızlıktır, ulaşılmazdır. bazen bulduğumuzu sandığımız ama bulamadığımız şeydir. karmakarışık.çelişkilerle dolu şey. insan hep bu karmaşayı istemiştir,aramıştır. sanırım kıyamete kadar biz onun peşinde olacağız. onu bulmaya çalışacağız."kaçan kovalanır"misali o kaçacak,biz kovalayacağız...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deniz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |