İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Mutluluk... İnsan hayatında hep kısa anlardan ibaret olan bir kelime gibi algılanıyor artık. Mutluluk, kısacıktır, uzun sürmez deniyor. Niçin sürmesin? Her şey bizim elimizde değil mi? Neden, kendimizi daha çok mutsuz edip, daha az mutlu ediyoruz? Bir söz vardır: "Mutlu olduğumuz için mi gülüyoruz, güldüğümüz için mi mutlu oluyoruz?" Tam bir paradoks... Bana kalırsa güldüğümüz/ gülebildiğimiz için mutlu oluyoruz. Demekki hayatta hâlâ gülünecek şeyler bulabiliyoruz. Demekki hâlâ bir şeyler tükenmemiş hayatta. Yaşayabilmek, gülebilmek ve mutlu olabilmek için her şey bitmemiş daha. Bir gülün açışını, bir kelebeğin uçuşunu görmek için yaşamalı insan. Her şeyi değiştirebileceğine inanmalı ve her şeyin bir gün değişeceğine. Bir umudu olmalı insanın... Bir hâyâli... Ve bir de Bu hâyâllerine ulaşabilmek için cesareti... Umut, hâyâl ve cesaret...Mutlu olmak için tüm insanlara gerekli olan üç kelime... Ama, öyle bir üç kelime ki her şeyi değiştirebilecek güce sahip. Bir umudu olmalı insanın ve bir hâyâli ve de o olmasını umut ettiği hâyâle ulaşacak cesareti. Bu üç kelime olmalı tüm yaşamımızda. Her anımızda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deniz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |