Eğer bir kelebeği sevebiliyorsak, tırtıllara da değer vermemiz gerekir. -Antonie de Saint-Exupery |
|
||||||||||
|
Ben bütün yazdıklarımda Allah'ı ve kadını anlatacağım.. Çok zaman ikisini de yok sayacağım hayatımda ve ne kadar uğraşsalar da bana varlıklarını ispat edemeyecekler.. Varlıklarına ihtiyacım olduğunda ise onların kucaklarına sığınıp huzur bulacağım.. İnsan kokulu acizliğimi Allah'ın kudretli ismine ve kadının şehvetli tenine saklayacağım. Ömrümün sonuna kadar ikisinin arasında keşmekeşte kalacak ve bu keşmekeşin insanı delilik ile dinginlik arasında dolaştıran hazzını tadacağım.. Saçma kurallardan ördüğünüz demir parmaklıklar ve elinizdeki kırbaçlar hiç bir işe yaramayacak.. Ben bütün yazdıklarımda Allah'ı ve kadını anlatacağım.. Hayatımın her hangi bir anında bazen ikiside apansız terkedecek beni ya da şahdamarımdan daha yakın olacaklar. Onlar,beni bendendaha iyi tanıyacaklar ve günahlarımda hoyratlaşacak, iyiliklerimde ise ödüllendirecekler beni.. İnsan kalbinin ve aklının kudreti gözlerinin gördüğüne değil görmediğine aşk duymasıdır.. Ben ikisini de görmedin sevdim, inandım ve özledim.. Oysa ki siz Allah'ı haz ile değil korku ile seveceksiniz.. Sırf bu yüzden kadınları aşk ile sevmeyi hiç bir zaman beceremeyeceksiniz..Çünkü Siz Allah'ın karşısındaki hiçliğinizi ve korkunuzu kadınları severken hoyrat bir erkeklik ve güç gösterisine çevirecek, bunun aslında nasıl bir acizlik olduğunu içten içe bileceksiniz.. Yazık ki aşktan bihaber siz köpeksevişmesi taklitçileri, ömrünüz boyunca bir kadının kirpiklerine parmakuçlarınız ile dokunmayı aklınıza bile getirmeden vucudunuzun hep aynı yeri ile dokunacaksınız onlara.. Melek akıl ve aşktı.. Hayvan şehvetti.. İnsan, akıl ve aşk ve şehvetti.. Allah'ın varlığına ve kadının tenine aşkla ulaştığında melek ruhuna büründü insan.. Şirk ile Allah'ın karşısına, şehvet ile de kadının üstüne çıktığında hayvan postuna büründü nefesi.. Melek ile hayvan arasında azapta kaldı ruhlarımız.. Ve siz beni evcilleştiremeyeceksiniz.. Bir yanım melek kanatları takacak, bir yanım hayvan postuna bürünecek.. Hem aşk hem de şehvet ile sevmenin tadını biliyorum çünkü..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Savaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |