..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Dervişe Güneyyeli Kutlu




10 Haziran 2007
Aldatmak  
Dervişe Güneyyeli Kutlu
Aldatmak ve aldatılmak… / Zor, anlaşılmaz ve cevaplanamaz bir mesele. Kişiye göre bazen çiğnenip yutulur, bazense tükürülür cadde ortasına.


:BJHH:
1.
Acaba gerçekten de bir kadına da bir sevda yeter mi? Bu da tartışılan bir konudur. Hani, birisinin şımartışlarını sever, diğerinin dürüstlüğünü, bir diğerinin gönül gözünden anlamasını, başka birisinden şakacılığını.... Acaba içinde eksiklik kalıp onu doldurmaya çalışan sadece erkek midir?

Kadın cinsellik olmadan yaşayabilir ama aşk olmadan asla... Bu benim fikrim. Ve bu konuda kadın erkekten çok daha güçlü... Çünkü bedenine söz geçirebilir. Esasında söz geçiremediği yüreği olur...

Yüreği dolmuşsa başka bir erkeğe de ihtiyaç duymaz bence...


2.
Erkek karşısındaki kadının yüreğini ve bedenini doldurmasına izin vererek, diğer kadınlara cinsel bir obje değil basit bir beden gibi bakarak adlatmaya engel olabilir. Eğer boş birer bardak olarak bakarsa diğer kadınlara, elindeki bardağın aslında ne kadar değerli olduğunu ve aslında başka bardaklardan su içmesine gerek kalmadığını görecektir.

Kadın zaten sevgisini yüreğini ve bedenini sunar sevdiğine, önemli olan erkeğin bunu anlaması. Tabii dır dır etmemek, şikayet etmemek, memnun olabilmek lazım kadın açısından da. O zaman erkeğin işi çok daha kolay olur.

Ve en önemlisi de erkek kendi fantazilerini başkalarıyla değil de kendi eşiyle paylaşmayı da öğrenebilir kolaylıkla. Bu da evlilikte ve erkeğin aldatmasında çok büyük bir rol bence.


3.
Aldatmak ve aldatılmak…
Zor, anlaşılmaz ve cevaplanamaz bir mesele. Kişiye göre bazen çiğnenip yutulur, bazense tükürülür cadde ortasına.


4.
Aldatmak, geçmişten günümüze süregelmiş tehlikeli bir macera. Bazıları için vazgeçilmezdir; bazıları içinse öldürücü bir zehirdir. Oysa her aldatışın altında bir neden yatar; ya bedenin açgözlülüğü ya da yüreğin yapayalnızlığı. Hangisi daha acıdır sizce? Bedeninizin açgözlülüğüne söz geçirememek mi, yoksa yüreğinizin yapayalnızlığına kurban gitmek mi?

Peki, hangisi daha bağışlanıcıdır?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Bakmak
Aşk Adına Cesur Oldum
Ne Zaman Sevebilirim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Ben"din
Öpüşlerinle Kutsa Beni
Ceninden Dizelere Şiir
Biliyor Muyuz?
Boş Dolu
Yaşanmıyor Sensiz
Aynı Aşka Baş Koymak
Bıçak Yüreğe Dayandı
Sanat ve Ruh
İçimdeki Dans

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Felâketim Olsun Tadın [Şiir]
Aklar ve Karalar [Şiir]
Kimsin? [Şiir]
Saklambaç [Şiir]
Ben Seyri [Şiir]
Ak Köpükle Yakamozun Hikayesi [Şiir]
Dönüşüm/s/üz [Şiir]
Vakit Geldi [Şiir]
Ruhum/a Da/yandı [Şiir]
Yüreğine Ne Kambur Ne Çıbandım [Şiir]


Dervişe Güneyyeli Kutlu kimdir?

Yüreğine sevgi fazlasıyla katılmış, üstüne bir de şiir eklenmiş; bir Ruya doğmuş gülücük kokulu. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan, Nazlı Eray ... Ve etrafımda görüp etkilendiğim her şey...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dervişe Güneyyeli Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.