Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
sonra telefonum çaldı,elimi telefona attım ve karşımda ki sendin.daha ilk bakışta tanımıştım. elimdeki kırmızı güller çok sevinmişti seni gördüğünde.sen beklediğim gibiydin,ne bir eksik ne de bir fazla.çok gürültülü bir cafeye gittik ve kısaca tanıştık.ama ben konuşamıyordum.çünkü seni süzüyordum, beynime kazıyordum seni ve sanki kırk yıldır tanıyormuşum gibi rahattım..sende öyleydin ve ben çok sevinmiştim bugün seni gördüğüme.sanırım her gördüğümde seni,devam edecek bu sevincim... "kim daha çok yalan söndürdü çay bardaklarında hangisi talandı demli öpücüklerin ve buğularda yitirilen kimin adıydı bir aşktan diğerine kaç saatte gidiliyordu soyulurmuydu kabuğu hayatın yoksa tüm vitamini kabuğunda mıydı?" Yılmaz ERDOĞAN sana yazdığım gibi; ben en çok dağları severim.hele hele karlı dağları.insanı sarar sımsıkı.ısıtır ve korur tüm kötülüklerden.sonra satmaz seni vermez kimselere.içinde yaşadığımız şu nağmertlerin dünyasında belki de tek mert kalan dağlardı,dağlar.bu yüzden önce dağları severim herşeyden çok, sonra bir çok şeyi (kadını,içkiyi,okumayı,yazmayı,interneti ve siyaseti) severim.belki de bundan sonra en çok... sen de, ne aşklarımı temize çekmek,ne de sadece adı aşk olan onlarca ilişkime bir yenisini katmak istiyorum.sende sadece seninle olmak ve seni yaşamak istiyorum.seni hayatımda istiyorum ama tam olarak hayatımın neresinde olduğunu-olacağını bilmiyorum henüz... bugün güzel bir gündü.tüm kadıköy şahidimdir ki bugün güzel bir gündü. yağmur daha bir güzeldi,kırmız güller daha güzeldi,deniz bir başka güzel...bugün güzelden de güzel bir şey vardı oda sendin figen...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali SEVİNÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |