"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
hüzün silinip gidiyor sisli zemheri günlerinde yüzün ve ben sana işkence günlerim anısına kurumuş karanfiller yolluyorum gönül dolusu bizler yitik kentlerin çocuklarıydık onlar aşağı mahallenin zengin piçleri aramızdan sen geçerdin paylaşamadığımız iki şeyden biriydin diğeri topumuz çoğul anlamlar katardın ismimize ve kimliğimize kalabalık duygular yaşatırdın bizlere yüreğimiz kabarık hala biz sana aşık sana aidiz Nazar yoksa yitirdiğimiz yalan mıydı seni yoksa sen mi geldin apansız bize çoğul anlamlar katardın sevmelerle gitmelerin çelişkisini birde seni katardık oyunlarımıza düşlerimize katardık seni seni oynardık hayat denen oyunda ama bizler figürandık sadece bu kanlı karanlık gecelerde kirli ve isli günlerde biz çoktandır oynamıyorduk sahi bir seni bölüşemezdik nazar değer diye bir seni söylemezdik birbirimize oysa yediğimiz lokma içtiğimiz su yattığımız yatak birdi bir sen ayrıydın bir sen ayırırdın bizi yoksa sen mi geldin öyle birdenbire öyle düşlerimizi aralayarak kanayan yanlarımıza merhem olarak yoksa sen mi geldin nazar kimimiz yolcu kimimiz hancı iken bu yitik kentte sen neciydin nazar neredeydin ne kadar vardın biz bunu hiç bilemedik ve de bilemeyeceğiz ne tufanlar atlatmıştık benim tabirimle ne badireler bir seni atlatamadık bir seni unutamadık nazar mayıstı kara günlerdi yine çoğumuzun şimdi hatırlamak istemediği günlerden biriydi seni yitirişimizin öyküsü yazılıyordu kara kaplı kitaplara bu kitapları sonra ne yaptılar bilmiyorum ama seni hala unutmadık bundan eminim nazar’ım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali SEVİNÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |