Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Yokluğunun kaçıncı sürgünündeyim kim bilir?Ne kadar zaman geçti sen gelmeyeli.Ne kadar da uzunca bir süre.Yokluğun kadar özlem biriktirdim içimde.Söyle bana sevgili,senin özlemini çektiğim zamanlar senin için neydim,söyle… Ben hiç göremedim seni.Yakınlarımdan seni gören de olmamış.O kadar uzun zaman geçmiş ki sen gideli,seni görenlerin anlattıkları kadarıyla görebildim gül yüzünü…Evet,evet…Görmeden sevdim.Hem önemli mi birini görmeden sevmek?Görüp de sevseydim seni katıksız olur muydu bu sevgi?Ah sevgili,ben yüreğimle gördüm seni.Gidişin üstüne kaç bahar geçti;ama bak!Kaç bekleyenin var buralarda… Önceleri,beni o kadar çok yaraladı ki seni başka gönüllerde görmek.O kadar çok üzdü ki seni paylaşmak.Sonra anladım.Anladım,kimse aynı sevmiyor seni.Herkes kendine göre,hayatı kendi anladığı kadarıyla yakın sana.Ama ben seni hep kıskandım onlardan…Hep... Bazen hayat öyle yorgun düşürdü ki beni,yanımda olmayışına kızdım.Sana kızdım.Sevdiğimin benden çok uzaklarda olmasına içerledim.Ama biliyorum,sen hep benimleydin…Sen benden hiç gitmedin ki!Hiç gitmedin,hep bendeydin değil mi sevgili?Bazen bilmemek,bilmekten daha hayırlı olur derler ya hani.Belki bu da öyle bir şeydir.Söyle bana ey hasretim,bu kadar uzakken bana,neden her şey sana çağırıyor beni_ İzini bulmak istedim.Nerelerde yaşadığını,kimlerle konuştuğunu,şimdi nerde olduğunu bilmek istedim.Öğrendim…Seni hiç görmeden,o kadar çok tanıdım ki seni…Aslında hiçbir zaman tam anlamıyla tanıyamayacağımı anladım.Mekke’de doğduğunu,şimdi Medine’de olduğunu biliyorum…Gelmek istedim,gelemedim…Kim bilir?Belki yanına gelmeye henüz hazır değilim. Yokluğunun kaçıncı sürgünündeyim kim bilir?Ben saymıyorum artık günleri.Seni tanıyarak,sana daha da yakınlaşıyorum,biliyorum…Tanıdıkça gönlümde daha bir netleşiyorsun.Ne olur ayyüzlüm,sen de yakın ol bana…Sen de gör beni yüreğinle… Seni akasya ağaçlarının olduğu yerde bekleyeceğim.Biliyorum o gün gelecek.O akasya kokularından sıyrılıp,gül kokunu duyacağım.Biliyorum Peygamberim,geleceğini biliyorum.Ah sevgili,canım sevgili,kainatın sevgilisi…Seni çok seviyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © çağla, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |