Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Siz hiç sevmediniz mi; birilerine, birşeylere özlem duymadınız mı; birşeylerin hüznüyle ya da sevinciyle hiç gözyaşı dökmediniz mi; bir romana veya bir resme, ya da bir şarkıya Âşık olmadınız mı? Geceyarısı -uykunun arasında birşeyler yapmak, yazıp-çizmek ilhamını da mı duymadınız hiç (şiir falan)? Peki ya vatan hasreti? Gurbette yurdunuzdan, yuvanızdan uzakta, onlar burnunuzda tüterken, uzaklarda yaşamak zorunda kalmışsınızdır belki. Bir gün olsun ibadet etmişsinizdir. Adaklar adamış, dilekler tutmuşsunuzdur ya da. -En azından- dua da mı etmediniz? Neden öyle şaşırdınız? Meleklerin bunlardan farklı şeyler olduğunu mu sanıyorsunuz... Bir meleğin sizi nasıl ziyaret edeceğini düşünüyordunuz ki... Gökten inmiş kanatlı, beyaz entarili kızlar başınızın etrafında dönecek falan... (?!). Tüm dileklerinizi yerine getirecek; çubuğunu bir sallayacak, her şey güllük gülistanlık olacak... Herkes gibi, kendi meleğinizi kendiniz yaratırsınız. Ve o, hiç de beklemediğiniz bir anda, sizi ziyaret ediverir. Sizi büyülü örtüsüyle kaplar ve öyle bir etkiler ki, gittikten sonra da ondan birşeyler mutlaka kalır. Onu özler, beklersiniz; çünkü o sizden bir parçadır aslında. İşte ilham meleği beni böyle ziyaret etti ve kokusunu bırakıp gitti. O kokuyu şimdi sizinle paylaşıyorum, duyumsuyor musunuz?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Çetiner, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |