En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
bir yıl'a veda ederken diğer yeni yıl yeni doğumlara gebe bize geliyor. Kim bilir gelirken belki bin bir sıkıntı, bin bir acı buna tezat bin bir güzellik, aşk vs... getiriyor. Her geçen zaman gün geçtikçe büyütür insanı, her yaşanan sıkıntı, acı olgunlaştır ve her olgunlaşma evresi daha da bir özlem ve hasret duymana neden olur. İçindeki hiç ortaya çıkmamış, köşe de dizleri üzerine çökmüş ve çaresizce kaşları altından ürkekçe bakan çocuğa... Bazen bir bankta oturup yorgun gözlerle, ak düşmüş saçları ve ellinde bastonuyla yüreğinin yetişe bildiği kadar uzaklara dalan gözlerle... Bazen parkta habersizce kumlarla oyun oynayan çocuklarla... Bazen iki çift göz birbirine bakarken... Bazen bir çingenenin çiçek satma çabasına karşılık, boğuşan sevgililerle... Bazen patronu yada iş arkadaşlarıyla ters düşenlerle...vb. Karşılaşıp sıradan olay gibi yaklaştığımız oysa ki hayatımızda ne kadar kalıcı fotoğraf kareleri olduklarını hep göz ardı ederiz. Üç yüz altmış beş gün boyunca ne kadar çok olayla karşılaşmışızdır kim bilir. Ve ne kadar üstün körü bakmışızdır yaşadıklarımıza... Oysa o bankta oturan yaşlı amca veya teyzeler, parkta kumlarla oyun oynayan minikler, aşklar, kavgalar, mutluluklar, göz yaşları neler katmıştır bizlere... Evet herkese yine yeni bir üç yüz altmış beş gün hediye geliyor...Kimine tam kimine eksik... Ve yine yeni yılda yaşanacak bir çok olaylar dizisi... Her şeyin, daha öz verili, daha insancıl, daha barışçıl, sevgiden ve hoşgörüden yana ve kendimizin icat ettiği olaylara sağ duyulu ve yürekten yanaşma maskesiyle MUTLU YILLAR...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |