Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Ne mi ? Anlatayım…. Yaşamışlığım, yaşanmışlığım, acılarım, umutlarım sevmelerimdi. Sensizliğim, hiç olmayışın, olmayacağın, hayalindi.Sensizliğin içimdeki yangınıydı. Sensizkente de biz olma çabamdı. Aynanın karşınsına geçip, yokluğunda gözlerime bakıp gözlerini görmek, derin bir nefeste bütün benliğimi kaplamandı.Bitmeyen bekleyişlerimdi. Tanımadığım bilmediğim sevgiliydi. Bekleyişlerim… Günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları kovalayıp durmaksızın akıp gitmekte... Bense bütün bu zamanın akışına, inatla ters düşmekteyim. Sendeyim. Seni sevmekteyim. Bazen denemekteyim. Sensiz seninleyken acaba bir başkasını sevebilirmiyim. Deniyorum olmuyor. Her denemem de seni aradığımı anlıyorum. Her surette senden bir parça bulma isteğimi fark ediyorum. Ya sonra... Doğru mu yapıyorum yoksa yanlış mı sorguluyorum. Cevap ; bilmiyorum oluyor.Belki de cevabını bilmekten korkuyorum. Bu durum bazen kendimden nefret eder duruma gelmeme neden oluyor. Sanki bu yaptığımla sana, yokluğuna ihanet ediyormuşum, bütün bu gerçekliğe rağmen kendimi kandırıyormuşum gibi...Sanki beni terk edecek missin,sanki nefessiz kalacakmışım gibi daha da bi acıtıyor beni.Seni saklamak üstünü örtmek istedikçe daha bi açıldı yüzün daha bi kanadı yaram. Yaptığım her hamlede daha bir derinlere battı cam parçaları çıkmamak üzere.. Ne yapmalıydım? Da bu acı ile yaşamayı, mutlu olmayı öğrenmeliyim. Ölümü kabul etmek asıl ölmekti. Ya ölümü kabul edip yaşarken ölecek ya da içimde ki acıyla yaşamak, barışık olmak yani acımla mutlu olmayı öğrenecektim. Bununla yaşamak.. Neydi.? Erdem mi ? Hayat beni zorlamaya, her seferinde daha da yalnızlaştırmaya devam ediyor ve ben hiçbir şey yapamıyorum .Ansızın içimdeki filizler sararmaya başlıyor. Gülmeler yabancılaşıyor.Hiç bir şey avutmaz oluyor beni. Ve sevgin, deniz ortasındaki geminin okyanusta kayboluşunu, limanı bulamayışını, fırtınalarla verdiği zorlu savaşı andırıyor içimde. Ve her seferinde içimdeki cam kırıkları hançer gibi beni kanatıyor. Sen … Sevgin… Olmayışın… Ben….Yaşamalıyım…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |