..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Burcu




30 Haziran 2008
İtiraf  
Suçluyum. Biliyorum.

Burcu


Sevdim sevdikçe bencilleştim.


:BDAJ:


Sevdiğime itiraf…

Suçluyum.
Biliyorum.
Biliyorum çünkü seni anlamadım.Anlamaya çalışmadım bile... Sevdim sevdikçe bencilleştim.
Tıpkı şımarık bi çocuk gibi sürekli istedim. Sevilmeyi, ilgiliyi, içimde hiç dolmayan hiç olmayan,seninle doğan, seninle dolan sevgiyi istedim durdum. Bulmuştum içimdeki yokluğu belki de ondandı.Hep istedim, hep bekledim. Bekledikçe, istedikçe daha da bi hırçın, daha bi bencil oldum.Sormadım uzaklaşmalarını, sessiz kalmalarını, bunların nedenlerini, neler yaşadığını nasıl bi ruh halinde olduğunu… koymadım kendimi hiç yerine. Sadece istedim.
İstememeliydim.Sadece beklemeliydim.Bekleyip görmeliydim.Susmalıydım.Sevgimle, içimdeki senle yetinmeliydim. E n azından becerebilmeliydim bunu. Karşılıksız sevemedim.
Sevgimin karşılığını sevgi, ilgi olarak bekledim hep.Bu beceriksizliğimle, bu bencilliğimle, bu isteklerimle kendimi acıttım durdum. Acıdıkça yüreğim seni de acıttım.
Sende sadece acıtmayı becerebildim ben. Belki de mutsuz ettim seni. Buna hakkım yoktu ki.Sen bana hiçbir şey vaat etmemiştin ki. Ben istemiştim.Kıymet bilemedim sanırım. Belki de bilememin nedeni sevgiyi bilmeyişimden, tanımayışımdan hatta belki de yanlış tanıyor olmamdandı. Sevgiyi görmüş müydüm daha önce?
Annemden,? bilemem.
Kardeşlerimden,? bilmem.
Bunları sıralarken sadece içimin acıdığını hissediyorum. Ve gözlerimdeki yaşlar... Ya arkadaşlar hiç sanmıyorum. Belki de sevgilerini hissetmiyorumdur. Ama sen başkaydın.Sevgin başkaydın. Sen yokken de sevgin var. içimde gün geç tikçe büyümeye hasret bir sevgi.
Olması iyi sanırım sen beni bıraksan da içimdeki sevgin beni tek bırakmayacak. :)
Sanırım karşılıklı sevgiyi ben beceremiyorum. Böyle bi kabiliyetim yok.Baksana elime yüzüme bulaştırıyorum. Seni yüreğini incitiyorum.Seni daha bi yoruyorum. Kendime yaptıklarımı bilmesen de olur.
Evet suçluyum. Sucum sevmek, sevmeyi bilmemek, baskı yapmak, bencil olmak, sen olmaya çalışmak, ben olmanı istemek...vs. Sucumu kabul ediyorum. Ve kendimi hem sanık hem de hakim görerek cezalandırıyorum.
Ta ki sen beni affedip, içindeki acıttıklarımı unutup(unutmasında) , sevgimi isteyip, beni isteyip, bana elini uzatana kadar kendimi senden mahrum ediyorum.
Bu karar beni kanserli bi hastaya çevirse de, kalbimde durmak bilmeyen kanayan bir yara olsa da benim kabulümdür.Sen gelene kadar tabi..gelirsen iyileşecek. Söz.. :)))
SENİ SEVİYORUM ben be
Bu sevgi boğazımda düğüm düğüm soluk alışlarım, gözlerimde yaşlar, bedenimde sayısız kurşun yarası gibi kalıyor.Kalmasını istiyorum.Çünkü seni istiyorum.

Bu arada iyi ki resimlerin var.İyi ki mesajlarını, yazılarını silmemişim. İyi ki İçtiğimiz şarabın mantarını atmamışım.
Ha bide çakmağın :)) yani sen bendesin aslında...
Derin bi nefes ve sen bedenimin her köşesindesin.özlemim, hasretim,.......sen bendesin ya ben, ben neredeyim…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Pişmanlık

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aldırma Sen

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Umutlarım Kalıyor Ben Gidiyorum... [Şiir]
Mavi Kuş [Şiir]
Bir Aşkın Piminde Gizlidir Acılar... [Şiir]
Gidebildiğin Kadar Git [Şiir]
Gidişin [Şiir]
Kayıp Bir Ben [Şiir]
Deprem... [Şiir]
Son Perde [Şiir]
Duvardaki İncir Ağacı [Şiir]
İnsan ve Deniz [Şiir]


Burcu kimdir?

Şimdi qöçLere susuz bir şehir qibi, Sensiz qünLeri ekiyorum, kurumuş qöz çukurLarıma. Bensiz bir hüzün qönderiyorum; Ve tüm terk ediLmişLiqimLe sana ! YaLnızLıqıma inat qözyaşı bırakıyorum

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım HİKMET, Orhan VELİ,Aziz Nesin, Murathan Mungan, Asaf Halep ÇELEBİ, Atilla İLHAN, vs...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Burcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.