Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Eğer bir rüzgar gibi hafif hissediyorsan kendini, Eğer hala iyilik yapabiliyosan, Hala bir damla sıcaklık kaldıysa kalbinde. Hayat yaşamaya değer... Sokakta yürürden pardon diyorsan çarptığın adama, Çılgıncasına zevk alıyorsan sevdiğin işle uğraşırken, Yada sinirlendiğinde bile sırıtabiliyorsan sinsice... Hayat yaşamaya değer... Eski bir aşkın ardından tekrar filizlendiğinde kalbin Tekrar birini sevmek için çarpmaya başladığında Tekrar eski ritmini yakaladığında düm teka dümtek... Hayat yaşamaya değer... Eğer tekrar denizin kokusunu alabiliyorsan Dışarıya çıktığında çekince havayı içine umut dolabiliyorsa Ve yaşama sevincini tekrar bulabildiysen... Ama birde sorgulamaya başlarsan hayatı En ince detayına kadar O kadar çok sebep bulursunki hayatın karşısında Hepsi seni bekler sorularının cevabı olarak... Denizin içinde biraz çöp, Havanın içinde biraz toz, Yaşamın içinde biraz ihanet, Kalbinin içinde biraz buz... Hepsi batar insana Zaten insanı insan yapanda düşünmek ya Bütün düşüncelerini bir anda düşünmeye çalışır beynin Karışırsın.. Ama boşvereceksin geniş olacaksınki yaşayabilesin Tekrar durulduğunda beynin Hayat yaşamaya değer diyebilmek için Kendinden fazla kimseye değer vermeyeceksin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sertaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |