..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Mehmet Nacar




25 Mayıs 2005
Kambur Dünya  
Mehmet Nacar
Ay güneşin ışığını yansıtır. Kalemim de gönlümdeki sevdaları. / Güneş ışığı çok güçlü, çok sıcak. ayışığı mat ve serin. Ayın gücü yetmez, gün ışığının tümünü yansıtmaya.


:CBGH:
Ay güneşin ışığını yansıtır. Kalemim de gönlümdeki sevdaları.
Güneş ışığı çok güçlü, çok sıcak. ayışığı mat ve serin. Ayın gücü yetmez, gün ışığının tümünü yansıtmaya. Kelmimin de gücü yetmiyor, gönlümdeki fırtınaların, sevda ateşinin tümünü yansıtmaya.
Gözlerin öyle büyülü, öyle etkili, öyle çekici ve yakıcı ışınlar yayarlardı ki, her bakışımda gönlüm pervane kesilir, kaşların ve gözlerin arasında bir kazazede gibi çırpınıp dururdu.
Gözlerine bakmaya doyamadım. İpek saçlarını okşamaya kıyamadım.
Karşımdan her gelişinde sevdanla intihar eden gönlüm beyaz güllerden halılara dönüşür, mermer beyazı ayakların incinmesin diye, yollarına serilirdi.
İlahi bir iradenin doğal notalarla bestelediği sesin, kul yapısı bestelerin en güzelinin bile çok üstünde, içime işleyen, beni sarhoş eden nağmelerle doluydu.
Durmadan dönen dünyanın kamburunda bir hayal olduğumuzu bile bile, güzel gözlerinin, ipek saçlarının, bestelenmiş sesinin esiri oldum.
Sen yanımdayken umutlarım vardı. Beklerdim. Beklediğimi bilirsin, geç de olsa gelirsin diye..
Benim için varlığın cennet, yokluğun cehennemdi.
Kaldırımları adımlayan güzeller yağmurundan gönlüme sızmış bir damla, başka dünyalardan gelmiş, konuşan, gülen, yürüyen, canlı ve nadide bir çiçektin.
Seni bilmeden koklayan deli gönlüm yandı, yandı....
Sonra yine büyülü, başka düünyalara gittin.
Hem de dönmemek üzere.
''Dönülmez akşamın ufkundayız, vakit çok geç...'' artık.
Tükenmiş umutlarla dönmeni bekliyor, belki bir gün karşılaşırız, diye hayallere kapılıyorum.
Dumansız ateşlerin görünmez alevleri arasındayım.
Biliyorum.
''Sen hep beni mazideki halimle tanırsın,
Hala bilirim aşk ile sever, kıskanırsın...''
Sensizlik zor. Sensizlik dayanılmaz.
Sen gelemiyorsan, ben gelirim.
Söyle.
Neredesin sen?

Mehmet Nacar
(Neredesin Sen'den)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Küskün
Mehtaplı Gecelerde
Kalbini Kıramam
Sevgi Sahili
Adını Dağlara Yazdım
Vedanın Böylesi
Meyhane
Şarkılar Mezem
Şiir Defterimiz

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nicce Yıllar Geçti
Hazan Mevsimi
Hizan'lı Mustafa

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Paşa Gönlüm [Şiir]
Yanımda Sen Olursan [Şiir]
Hasret [Şiir]
Yalnız Benim Ol [Şiir]
Sen Olmasaydın [Şiir]
Viranda Bir Gül [Şiir]
Sırtımdan Vurdular [Şiir]
Aşkın Sihirli Lambası [Şiir]
Anlarsın [Şiir]
Sayın [Şiir]


Mehmet Nacar kimdir?

Dört şiir, bir artistik nesir kitabı. İki dergi. İki gazete ve iki dergide yazı işleri müdürlüğü. Yedi bin kadar makale.

Etkilendiği Yazarlar:
Kitaplarımın isimleri : Yitik Sevgiler, Bu Kentin Yalnızları, Hasrete Yolcuyum ve Neredesin Sen? Hüzünlü Bestem. Sarhoş Aşıklar, Kapıldım Gidiyorum


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmet Nacar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.