Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
İşte ilânımdır bir gazeteye/ Vereceğim bu kelimeler/ İlân-ı aşkımın ölümüdür/ Lütfen bunu üçüncü sayfaya/ Sekiz sütun üzerinden basınız/ Onaltı punto/Kalın/İtalik olsun Şef! Yirmidört karanlık saatimdir/ Bu yazdığım dizeler / Yirmidört saatimi zindana çeviren/ O siyah saçların/ O kara gözlerin / Ecel terleridir/ Bir geceye sığmıştı/ Aşağıdakiler: Saat 06.00: Bir salkım üzümsün gözümde/ Aşkının nişanesidir işte/ Buğulanmış üstünde/ Saat 07.00: Bir yumurta istedi canım / Sarısı güneşindi/Beyazı ben/ Düşüverdi içime/Sessizce/ Saat 08.00: Kravatımı bağladım/ İşe gideceğim/ Aynaya bakamadım/Herşey kırmızı/ Mercandan bir gerdandayum/ Ah, yüreğim/ Aşkım kanlar içinde. Saat 10.00: Son sözcüğün işte orda/ Bıraktığın yerde/ Masamın üstünde/Limon küfü birşey/ Baştan sona ihanet/Gizi içinde/ Saat 11.00: Son bir isteğim var Şef ! Bunu daha büyük basalım / Otuziki punto olacak/Yine kalın / Ama altı çizilsin/Gözlerini ihanet bürüdü/ Görmez şimdi/ İşte bir gelincik tarlasındayım/ Bir çok ben'den biri / Hep ben derdi/ Ne demekse! Tek kanatlı bir kelebek/Şimdi/ Gelincikler üstünde/Ben kelebeği/Hançerlenmiş Tek kanatla ne kadar dayanırımki/ Pervane gibi titrek/Ürkek dolanıyorum/ Yirmidört saat midir bir pervanenin ömrü/ Ben gibi !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |