..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Aylin Çiftçi




14 Şubat 2005
Bu, Şimdilik 'Ben'im  
Aylin Çiftçi
Gitmek istiyorum, ileriye, geride benden kalmış bir geçmiş bırakmak amacıyla. Eskilerde olayım, yenilerde anlatayım. Ne kadar dogru olur bilmiyorum ama bir gün sadece gitmek ve gidişte yitmek istiyorum.


:BHIC:
Bir gün, gitmeyi düşlüyorum. Sadece düşlemek mi?.. Umuyorum, düşünüyorum, istiyorum!.. Tüm bu yaşadıklarımı, arkamda bırakıp gitmek, hem de ansızın çekip gitmek istiyorum.
Şimdilik böyleyim. Çünkü, şimdilik böyle olsun istiyorum.

Gitmek istiyorum, ileriye, geride benden kalmış bir geçmiş bırakmak amacıyla. Eskilerde olayım, yenilerde anlatayım. Ne kadar dogru olur bilmiyorum ama bir gün sadece gitmek ve gidişte yitmek istiyorum. Kimseye haber vermeden, gitmiş olmayı istiyorum. Kötülük istemiyorum, kin, nefret istemiyorum. Zamanı geldiği zaman gitmek zamanının, işte o zaman gitmek istiyorum. “Doğru ya da yanlış olur”u düşünmeden gitmek istiyorum. “Zamanı gelsin ve zamanı geldiğinde zamanın terkinde bırakılsın, her şey,” diyerek gitmek istiyorum. Şimdilik böyleyim. Çünkü, şimdilik böyle olsun istiyorum.

Unutanlar unutsun, hatırlayanlar hatırlasın. Kaygısızca ve içimdeki sahipsiz boşlukla gideyim. Şimdi’den hiç birşey almadan gitmek istiyorum. Kalanlar kalbimde kalsın, hatıra olayım ama hatıralarım olmasın. Şu an yaşananlardan hiç bir eşya, duygu, his almadan gitmek istiyorum. “Başka bir hayat olsa ve bu hayat, artık sona erse de gitsem” diyorum. Bir dönem durukluğu, bir dönem burukluğu yaşamadan gitmek istiyorum. Aslında, bugünden çok uzakta olacak o bir dönem noktasını sabırsızlıkla bekliyor ve ona koşarak gitmek istiyorum. Şimdilik böyleyim. Çünkü, şimdilik böyle olsun istiyorum.

Yenilik olmak istiyorum, yeni insanlar, yeni kültür, yeni düşünceler...”Değişimler olsa da gitsem” diyorum. Hep, bir kişi eksik olur ya, o eksik kişi ben olayım istiyorum. Eksikliğimi, hissedenlerde bırakarak eksiksiz gideyim istiyorum. Oralara, benim için doğru olan yere, beni içine çağıran o anlayışlı yere gitmek istiyorum. Arkama bakmadan, hesap vermeden, hesap sormadan gideyim istiyorum. Sadece ve istediğim için, öylesine gideyim işte. Ardımda, hüzün bırakayım ama hüznün kırıntılarıyla yalancılık oynamamak için, arkama bakmayayım istiyorum. Aslında arkamda, dönüp de bakılacak kimse de olmadan gitmek istiyorum.
Şimdilik böyleyim. Çünkü, şimdilik böyle olsun istiyorum.

Hayatımı seçeyim. Hem de kendimce seçeyim. Ama o seçtiğim hayat, herkeslere yanlış gelse de, inadına seçeyim ve o seçimime gideyim istiyorum. Kimseye küsmeden, kimseye kırılmadan, kimseyi sevmeden, kimseye umut vermeden gitmek istiyorum. Öyle bir çıksam ki bu hayattan, beni sadece “gidecekti ve gitti,” diyerek ansınlar istiyorum. Müziğin eşlik ettiği hayallerde, ben de sisli bir bulutla birlikte onları seyredeyim gittiğim yerden diyorum.
Başka bir boyuta kayayım, o zaman geldiğinde istiyorum. Başka insanlar, başka izler, başka sohbetler, başka gözler, dudaklar... Hayalimdeki yer, o yer olsun ve ben o yere gitmek istiyorum. Şimdilik böyleyim. Çünkü şimdilik böyle olsun istiyorum.

Şu an icin ben, o zaman gelmeden ona gitmeyi seçmiş durumundayım. Bir şeyler bitsin artık istiyorum. Çünkü, bitmeler hiç korkutmuyor beni şimdilerde. Kaybetmek acıtmadığı gibi, yeni başlangıçlara da olanak tanıyor, diye düşünüyorum hala. Gidesim geliyor artık, burdan. Hem de çok yakında. Her hangi bir günde, hazırlanmadan gideyim istiyorum. Bu, şimdilik ‘ben’ im. Ve, hala böyle olsun istiyorum...
A.Ç.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüzüme Bak
Tecavüz
Ruhum, Kendim ve Ben
Bana Yakışmalıydı Gidişim
Perdeler Yanıyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Çoraplarım Hala Beyaz [Öykü]
Lütfen Gözlerimi Kapatmayın [Öykü]
Kan Kurusu... [Öykü]
İyi Arkadaşlar 'Vız'ıldarlar [Öykü]
Benim Adım Aşk [Öykü]
Burasını Seviyorum [Öykü]
Beyaz Gül [Öykü]
Bir Haftalık Vitrin Aşkı [Öykü]


Aylin Çiftçi kimdir?

Yazmak; mağaraya, ağaca, deriye, kumaşa, kağıda ve bir büyüğümün tabiriyle "bilumum kutsal kitap" a. . . . Yazmak; sevgiliye, anneye, arkadaşa, kuşa, çiçeğe ve bazende "Allah'a". . . Kime? Neye? Niye? Nasıl? olduğuna aldırmadan özgürce yazmak için buradayım. Eğer yazmak bir alfabe ise, daha ilk harfinde "A" diyerek yazıyordum ve "B"ye sıçrama özgürlüğümü kullanmak için buradayım işte. . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aylin Çiftçi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.