..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Dervişe Kutlu




25 Ocak 2005
Günlerin Katili  
Askere Mektuplar -III-

Dervişe Kutlu


Gök gözlerini arıyorum, sımsıcak bedenini, derin soluklarını. Gözlerimi açtığımda seni yanımda bulmalıyım. Üşüten gecelerde güneş gibi ısıtmalısın ruhumu. Oysa soğuğum. Güneşsiz kaldık sevgili… Sen soğuk gece vakitlerinde koğuştaki 22 kişiyle uyurke


:BJJI:
   Vuslata beş kaldı demeyi ne kadar isterdim. Oysa vuslata daha 335 gün, 11 saat var.
   Korkmamalıyım yanmaktan. Çünkü yakan yanıyor, özlenen özlüyor. Bu, teselli vermeli bize değil mi… “Korkmuyorum yanmaktan, aşk tenimi yakarken lime lime olmaktan” demiştim ya bir şair misali. Bülbül olup ötsem mi, sükuna bulanıp sussam mı?..
    Bu nasıl bir sınav sevgili? Sen beni, ben de seni anlamaya mı çalışalım, kendi acımıza mı yanalım. “Benim ne halde olduğumu biliyor musun?” diye haykırırken ben, sen “Ne halde olduğumu anlayamazsın” diyorsun. Ben yapayalnızlığı, sen kalabalık yalnızlığı doldurup doldurup içiyoruz. Susamış gibi…
   Gök gözlerini arıyorum, sımsıcak bedenini, derin soluklarını. Gözlerimi açtığımda seni yanımda bulmalıyım. Üşüten gecelerde güneş gibi ısıtmalısın ruhumu. Oysa soğuğum. Güneşsiz kaldık sevgili… Sen soğuk gece vakitlerinde koğuştaki 22 kişiyle uyurken yapayalnız, ben korkunç bir sessizliğin içinde odamda seni sayıklıyorum.
   Her telefon çalışında ruhum titriyor. Her sesini duyuşumda seni daha çok özlüyorum.
   Yok sayıyorsun 2005’i. Defterinden siliyorsun her günü. Bugün sildiğin 30’uncu gün olacak. Ve belki bayram diye birkaç günlük vuslat yaşatacak kafesin sahipleri. Ve kuşlar gerisin geri kafeslerine dönecek eninde sonunda. Günleri öldürmek nasıl bir duygu? Kurşun izi kalıyor mu? Kalmıyor mu yoksa? Ne kadar kan akıyor günlerden? Birkaç damla mı? Peki öldürürken günleri, sen kendini de vuruyor musun? Yoksa her gün biraz daha mı ölüyorsun?
   Sesin bana ölümü haykırıyor. Olmamalı. Aşk yaşamaktır. Soğuk savaşlarda sımsıcak kalabilmektir inadına. Ölümü bana getirme sevgili. Bırak giden asker geri dönsün. “Her şey vatan için!” diye geçen her gün “Özgürlüğüne kavuşman için”…
   Dayan sevgili…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşanmıyor Sensiz
Nefessiz
Kayboluyorum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Bakmak
Sen Ben"din
Öpüşlerinle Kutsa Beni
Ceninden Dizelere Şiir
Biliyor Muyuz?
Boş Dolu
Aynı Aşka Baş Koymak
Bıçak Yüreğe Dayandı
Sanat ve Ruh
Aldatmak

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Felâketim Olsun Tadın [Şiir]
Aklar ve Karalar [Şiir]
Kimsin? [Şiir]
Saklambaç [Şiir]
Ben Seyri [Şiir]
Ak Köpükle Yakamozun Hikayesi [Şiir]
Dönüşüm/s/üz [Şiir]
Vakit Geldi [Şiir]
Ruhum/a Da/yandı [Şiir]
Yüreğine Ne Kambur Ne Çıbandım [Şiir]


Dervişe Kutlu kimdir?

Yüreğine sevgi fazlasıyla katılmış, üstüne bir de şiir eklenmiş; bir Ruya doğmuş gülücük kokulu. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan, Nazlı Eray ... Ve etrafımda görüp etkilendiğim her şey...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dervişe Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.