Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Yalan olması için ne kadar dua etsem, ne kadar göz yaşı döksem de, gittin işte. Yanımda yoksun. Kokun yok, gözlerin yok, sarılışların yok. İçime öyle oturdu ki. Sesini bile duyamamak. Nasıl da bir tutmuşum diğer ayrılıklarla bunu. Eskiden en azından bana ait olmadığını düşünüp kendi içimde yaşatıyordum seni. Bir hayal dünyasında düşe kalka gidiyordum. Bir telefon kadar uzaktın bana ne olursa olsun. Hayata tutunduğum tek dal olduğunu fark etmek zor geldi bana. Hayata tutunduğum tek dalımın kırıldığını hissetmek. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Sadece yatağıma uzanıp sızana kadar hıçkırıklarla ağlamak ve derin bir uykuya sızmak. Uyandığımda yanımda bulmalıyım seni, yoksa yaşayamam. Nefessiz kalıyorum sen olmazsan. Sen benim HAYATIMmışsın. Ne kadar yalan her şey. Bu hayat, dün, bir yıl öncesi. Dünler hep yalan, gerçek olan bugünlermiş gibi. Şimdi sen yoksun, bugün sen gittin ve yarın olmayacaksın. Kendime gülüyorum içten içe. Neden yalan söyledim sana acaba. Gözün arkada kalmasın diye mi, yoksa gururuma mı yediremedim özlemi. Yerleri mi değiştik ne. Cumartesinin gelmesini bu kadar dört gözle bekleyeceğimi bilmezdim. Vurmalıyım zamanı geldiğinde. Hep benim yanımda kalmalısın. Gitmemelisin. Neden yalan söyledim. “İlk defa mı ayrılıyoruz sanki. Benim zaten dünya kadar işim var, onları yapacağım” derken içten içe haykırdım, farkında bile değildin oysa. Ah aşkım, sana yalan söyledim. Sensiz, sesinsiz ve gözlerinsiz nasıl geçecek bu günler bilmiyorum. Sensiz ne kadar yalnız ve savunmasız kalıyorum. O çocukların bile bir anlamı kalmadı benim için. Donuk gözlerle baktım hepsine. Hepsinden nefret ettim. Sanki onlar olmasa yanında olabilecekmişim gibi. Oysa o da yalan. Bugünün özeti mi: Sana yalan söyledim. Yokluğun katlanılmaz geliyor. Beynim dışarıya fırlayacak gibi. Sensiz nefessiz kalıyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dervişe Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |