Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
deniz dedim adına adı deniz olmalı deniz koydum adını adı deniz olmalı deniz kadar engin deniz kadar coskun deniz kadar sıcak deniz kadar güzel bana birisini hatırlatıyorsun kücügüm üzerindekiler bana yabancı degil suratındaki yaralar,karalar,kirler bana birisini hatırlatıyorsun kücügüm üzerindekiler bana yabancı degil yırtık süeterin,pantolonun,cizmen,corabın sakın pisman olma ,kızma ,kızdırma sembol olmak katil olmaktan cok daha zor yemekten,icmekten,direnmekten zor kücügüm ben kimim diye sorarsan, biz tabiatla kardesiz yemeyle,icmeyle,hatta suyla,kusla,ucakla,böcekle ama yinede bana ne olmus diye sorarsan kızma,kızdırma hani dogruluktan dürüstlük dogar derler ya bence sana deniz caprmıs kücügüm ki ben beni bildim bileli ne ben beni buldum kendimde ne de kendim beni buldu bende iste,ortalıgın arazisi olup kaynadık dünyanın kazanında dünya kazan oldukca ben bir kepce doldum tabaklara birden daha bircok kere hani ya gülüm isci olup emek dökercesine ne ben beni buldum kendimde nede kendim beni buldu bende yani baslamaya gör cocuk olursun bir yandan severler bir yandan döverler okursun adam olursun is bulamadın mı hic dinlemez söverler eh ben boks sampiyonu olamam ki dostum hayatı nakaut edeyim ben kültürümü hayata adadım hayatı tanımlayamıyorum hayat,hayat nedir acaba? hergün paket paket ictigimiz sigarlar mı yoksa aksamları eve gelen babamın o bombos bakısları mı bilmiyorum yıldızlardan kopup gelmis bir dünyada yıllanmıs agacların dökülen sarı yaprakları gibiydik etraf toz,toprak,kan,gölec adına ne seher yeli diyebiliyorum ne de toz pembe ama sunu cok iyi biliyorum ki bir cocugumuz olursa adı deniz olmalı ister kız,ister erkek farketmez hicbiri fakat bakısları farketmeli ,günes gibi olmalı aydınlatmalı her bir tarafı her bir yandan bir bir...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Onur Özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |