Senden sonra... Nedir senden sonra? Alkolünde az miktarda kana rastlanması mı, ve sonucunda umut denilen düz çizgide doğru düzgün yürüyülememesi mi? Doğru da düzgün de seni bilirdim hayatımın en güzel yıllarında. Güzeldi çünkü bir çok duyguyu anlamlandırabildiğim bir yer vardı. Ah o gözlerin... Mavinin gökyüzünden sonra en çok yakıştığı yerdi gözlerin. Ve semasında kuş olup uçmak isterim sonsuza kadar. Kanatlarım yorulsa da bir an olsun vazgeçmezdim uçmaktan. Çünkü bilirdim ki orda oldukça yaşıyacağım. Ya da öyle zannederdim, buna yaşamak denirse. Evet artık mavi gözlerin benden çok uzakta. Adına yaşamak dedikleri çok bilinmeyenli bir denklemde "x" ve "y"yi oynuyorum. Bu denklemde bildiğim bir şey varsa o da sensiz eşitliğin sağlanamadığı...
Bugün yine sensiz geçti "mavi gözlü dev". Dev gibi bir aşkın baş karakteri mavi gözlüm... Yine mavi bir gül ile karşıladım hayalini, penceremde duran güvercinlere sevdamızın büyüklüğünü bir kez daha anlattım bugün. İnanır mısın hepsi kanatlarını vermek istedi bana yanına, o masmavi gökyüzüne gelebilmem için. Ama sana söz vermiştim, ne olursa olsun istemeyecektim bunu.
Şimdi bıraktığın son mektuba bakar dururum, ağlar gibi olurum ama inan ki ağlamıyorum. Mektubunda istediğin gibi gülümsüyorum hayata. Ve her gün seni kaybettiğim hastane bahçesinden odana bakıyorum. Görüyorum seni, görüyorum mavi gökyüzünü...