Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Bir film seyretmişimde, aklımda parça parça sahneler kalmış , sonu yok. İşte o yüzden o kadar uzak, işte o yüzden sadece sonük bir yıldızsın, eski bir filmin karelerinden hatırlanan. Geçmişi olmayanın geleceğide olmaz derler, şimdilerde yeni bir geçmiş yaratmaya çalışıyorum.Aslında zorda olmuyor, zaman hızla akıp gidiyor. Kaç yılbaşı , kaç doğumgünü , kaç yaz daha göreceğim acaba ? Her defasında dilekler tutuluyor, dualar ediliyor bu sefer farklı olacak herşey diye. Değişen fazla birşey yok, şarkı kendini tekrar ediyor İşte o yüzden geçmiş yaratmak o kadar zor değil, işte o yüzden tanrının gülüşünü duyuyorsun yağmurlu gecelerde. Asıl zor olan farklı bir geçmiş yaratabilmek, hatırlanacak bir geçmiş , acıtmayacak bir geçmiş. Kendini tekrar eden herşey yok olmaya mahkumdur. Ben böyle yok olmak istemiyorum. Duygularımın kendini tekrar eden sebeplerden körelmesini istemiyorum. Hayallerimde sönük yıldızlar görmek istemiyorum, hep aynı şarkıyı dinlemek istamiyorum. İşte o zaman parlak bir gökyüzü olacak,işte o zaman geleceğimi o yıldızlardan okuyabileceğim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayça, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |