Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
kimsesiz ve yalnız, saklı yanlarını gizleyen... Bu şehrin duraklarında bekler sevdana hasret duruşlarım, dudaklarımda eskimeye yüz tutmuş bir türkü, ayrılık... Kimsesiz kıyametlerdir yokluğun ve ölüm pusuda sokak aralarında... Şimdi sen söyle bana yar; yokluğun kaç mevsim? Bu deli yüreğim efelense de sevdana, firari mutluluklarım; aynalarda göremediğim suretime ağlıyorum, çaresizim yar... Oysa yüreğime öylesine masum bir sevda işlemiştim ki, bilemedim yar, bilemedim her yerde şerrin olduğunu... Sabrımı biliyorum gidişlerine, vefasızlığından. Ah canımdan öte can, ölümle yittik ölümü yitirerek... Gurbetim karıştı mevsimlere... Adresini yitirmiş sokak gibiyim; meçhule düşer adımlarım ve iki sokak ötede vurulur düşlerim. Turnalarla göçmen sevdalara konaklarım, baharlar terkinde. Mecazi anlamları yine üzerinde sözcüklerimin; bir an olsun düşmez kirpiklerim uçlarından o bakışların, sürgülü artık yüreğim sevdalara... Değil mi ki adresimiz iki çıkmaz sokak, değil mi ki sevdamız iki yokluk türküsü, kapattım kapılarımı artık hüzünlere... Yaralı her şey, her şey yaralı, sana sunamam yar; acı dolu her yanım... Yaralı her şey, yaralarım kendime... Uzandım toprağa, yanı başımda bekler ecelim; gece düşer yüreğime, cebimde eylül, sığınmalarım kendime... Tutma artık ellerimden yar, acı bulaşır ellerine...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Emine Özkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |