"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Gecenin gözleri kördür kumsalda Ağaçların renkleri Denizin mavisi Zordur akköpüklü dalgalara adını yazmak Boşunadır martının uçmasını beklemek Sabahın beşinde yüzmek denizde Bir başına uzanmak sereserpe kumsala Güneşin doğuşunu seyretmek uzun uzun Martılar uçmak üzere Zamanı beklediğimizin Güneş doğdu aydınlandı ortalık Sıcaklık deniz damlalarını kurutuyor tenimde İyot kokusu genzimde, yosun kokusu Martılar da uçuyor artık Deniz kumsalı öpmeye başladı Şimdi sevişmek zamanı Şimdi sevişmek zamanı ama sen yoksun O kadar çok ten var ki kumsalda Kumsal ten kaynıyor, beden yanıyor Bir seninle tensel uyuşurum ben Sen olmazsan nasıl sevişirim Tensel uyuşmazlığım var başkasıyla Kan uyuşmazlığı gibi Tenimde sen yanıyorsun, içimde ben Ama sen yoksun Bir martı gelmek istedi yanıma Başka bir kadın uzanmış yanımdaki şezlonga Gözleri bende çapkınca bakıyor, gülümsüyor Ben dalmışım denizin derinliğine Menekşe gözlerimde bir hüzün bulutu Buzmavisi dalgaların serinliğinde Tenimde sen yanıyorsun, içimde ben Tekneler geçiyor şimdi birer birer Adalara, koylara gidiyorlar Ben burada yalnızım onlar da biliyorlar İstediğin kadar sen yan tenimde Tekrar giriyorum denize serinlemek için Yüzüyorum sağır ufuklara doğru ağır ağır Tenimde sen sönüyorsun, içimde ben yanıyorum Şimdi sevişmek zamanı Sevmek, sevilmek, tutkuyla bağlanmak Bu altın sarısı kumsal, bu buzmavisi deniz Bu pırıl pırıl gökyüzü kolay bulunmaz Ayakları denize paralel kanat çırpan bu martı Ha bir eksik olmuş ha bir artı İnan ki fark etmez; şimdi sevişmek zamanı Denizden kumsala çıkıyorum doğruca duşa Duşta denizsuyu akıyor bedenimden Oradan doğruca dalıyorum havuza Bar karşıda, bir kulaç, bir kulaç daha Hadi barmen bir kokteyl büyük bardakta Önce bir şişe su ver soğuk olsun Tenim soğusun, içim soğusun Bu yaz günü, bu sıcak, bu tatil köyü Nedense bende hep çağrıştırıyor aşkı Su tenimden akıyor, sen içimden Ben havuzda serinledim, seninleyim ama Şimdi sevişmek zamanı Tenimde sen yanıyorsun, içimde ben. Lykia World / Ölüdeniz... / 10. 08. 2004 / ERDEN ERKİN... TENİMDE SEN YANIYORSUN, İÇİMDE BEN...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ERDEN ERKİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |