Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Kabuğuna Çekilip sıradan yaşamak istiyor gönderemediği tek şey olan hayatı. Sorular olmasın istiyor cevaplanması gereken, kimse çalmasın kapıları, zorunluluk olmasın isteklere karşı. Ve insan aydınlık karanlığının içinde ama mutlu, ama neşeli, ama kendiyle huzurlu çekiliyor kabuğuna. Sonra günlerden bir gün her şey tam istediğim gibi derken, durgun sular gibi yaşarken, bir zerrecik takılıyor gözüne küçük ama kendinden bin kat daha aydınlık. Sonra içinde bir his diyor ki “git dokun ona, gurcala, karıştır, merakını yen. Nedir, nereden geldi ve neden burada?” Sadece merak etmek adına el uzatıveriyorsun, istediğin tek şey dokunmak, görmek ve sonrasında tekrar yalnızlığına dönmek. Ve her el uzatışında bir yol ki dönemeyeceğini zannediyorsun, her dokunuşunda bir his ki kopamayacağını zannediyorsun. Bir masal başlıyor, roller senden bağımsız, senden ayrı, senden gayrı…bedende bir savaş başlıyor aklın ve mantığın savaşı. Bırakmak istiyorsun kendini, tıpkı dilek tohumu gibi. Hani bilir misin dilek tohumlarını? Birden uçarak geliverir, sonra yakalarsın, bir dilek dilersin ve tekrar üfleyip özgürlüğüne salarsın. Dilek tohumu olmak istiyorsun. Rüzgar seni nereye sürüklerse sürüklesin umurunda değil sanki. Bu gittiğim yer neresi? Neredeyim? bu yolun sonu nereye çıkacak? Bilmek istemiyorsun. Bırakmak kendini ve gitmek…Ama korkarak gitmek…korkarak..içinde o ürpertiyi hissederek… Bir masal..yalnızlığın içine küçücük bir zerrecik gibi doğan..seni alan…seni kurallarından koparan…hem korkutan hem mutlu eden…hem gitmek istemediğin hem de gittiğin…Korkmayı dahi bir süre sonra çok sevdiğin… BURADAYIM VE DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM DEDİĞİN… Sen benim masalımsın…bense bir dilek tohumu gibiyim… BURADAYIM VE DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sevgi ÖRENGÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |