Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
O zamanlar yepyeniydi her yanım benim Mağazanın en güzel köşesiydi yerim benim Hep düşünürdüm kimin eline düşecekti kaderim Yüreğim burkularak seyrederdim içeriye girenleri Bir gün ansızın gördüm kapıdan gelenleri Etrafımda saatlerce dolandılar bir ileri bir geri Öyle bir hayranlıkla süzüyorlardı ki her yerimi En sonunda karar verdi satın almaya Zarifem beni O gün ki unutulmaz bir günümdü benim Birden mutlu ediverdi Zarifem beni Hani o tatlı günler gelse gene geri Geçerdi karşıma zevkle seyrederdi Zarifem beni O yumuşacık elleriyle severek temizlerdi beni İncitecek diye korkardı benim bir yerimi Hep bu günlerden korkarak yaşarken ben Uzaktadır uzaktadır diye hesaplarken ben Hiç anlamadan nasılda geliverdi o acı günler Söyleyin bana Zarifesiz neyleyim ben be günler Aç gözünü gör be Zarifem ne haldeyim ben Bu çöplük tepesinde sensiz geçer mi hiç bu günler Ahmet beyin yanında gördüm geleni O tutar mı hiç benim Zarifemin yerini Nasıl anlar ki o benim değerimi Zarifem gibi olamaz onun saçının bir teli Eğriltti böğrülttü benim her yerimi En sonunda çöplük üstüne koyuverdi beni Ah be koca Ahmet bey nasılda unutuverdin Zarifemle geçirdiğin o kocaman bir ömrü Sen ki yere göğe sığdıramazdın benim Zarifemi Her sabah mutluluktan gülerdi hep gözlerinin içi Sen hiç kıyamazdın Zarifemi inciltmeyi O hep severdi seni sanki hiç ölmeyecekmiş gibi Ah be Zarifem neredesin çıkta gel gör Hayalinden bile geçirmediğin bu günleri Bir mucize olsada gelsen Zarifem uzaklardan Görsen nasıl hayır kalmadı o sevdiğin eşyalardan Her gün özenle siler temizlerdin benim her yerimi sen Sever okşardın beni ayni bir bebek gibi sen Neredesin zarifem gelsende görsen benim halimi Ah şu gözyaşlarımı silmek için Dokundursan bana o pamuk ellerini Laf aramızda kalsın mı be yatak arkadaş İkimiz olalım mı seninle bir sırdaş Bazen öyle bir kıskanırdım ki seni Zarifemden İsterdim ki sen gardorop ben yatak olmak Zarifemi doya doya sırtımda taşımak Sende bilirsin ama değil mi be yatak arkadaş Mümkün müydü Zarifemi candan sevmemek Oof oof ! Nereden bilirdik ki Hayatımız bir gün masal olacak Altımızdan toprak üstümüzden güneş yakacak Kaderimiz bir gün çöplükte son bulacak Ah be yatak arkadaş daha çok şey vardı yaşanacak Lafta da olsa ne güzel oldu geçmişi yaşamak Hiç imkan olurmu artık o günleri tekrar yaşamak Baksana etrafına bir sürü terk edilmiş arkadaş Derler ya eşyalar eskiyince maskara olurmuş İşte o günler bize de geldi be yatak arkadaş Başka çıkış yolu yok mu be arkadaş Ah işte şimdi Zarifem olocaktı ki burada Parçalarımı hemen toplar koyardı bir arada Giden gelmiyor ki geri tekrar dünyaya İçim devam ediyor cayır cayır yanmaya Gücüm kalmadı artık fazla dayanmaya Sen de bir şeyler söylesene bana Eşyalar da yana yana ağlarken ölür Desene be yatak arkadaş bana !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel Denizeri, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |