Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
hatıralar. Üşüyordum, fakat hatıralar ısıtmaya çalışıyor, şarkılar ise yakıyordu. Yaşananlar, bir beden büyük geliyordu artık kalbime. Belki de yaşanamayan şeylereydi pişmanlıklar. Hani şiddetli bir kavgadan sonra, gecenin karanlığını yararak, sen odanda "Bir sen" düşünürken, ben dışarıda. Teypte en sevdiğimiz şarkı. "Bir gece ansınız düşeceksin yollara." İlk yaz kırgınlığı gibi, yanındayken özlemek vardı seni. Hemen arkasından uykusuz, zor zanaat geçen bir gece. Hatıralar hala gözlerimde. Bir kısmı da cüzdanda. Hak ettiğimizdi belki de unutulmak. Nede olsa yaşananlar, kendilerine tarih sayfalarında bir yer buluyorlardı gömülecek. Cümlelerim öznesiz kalmıştı senden sonra. Özlemler, gece ansızın yağan yağmur gibiydi. Her damla başka bir anı. Otururken el ele tutuşmalar vardı mesela. "Aman kimse görmesin" bir telaşla ellerimizi saklamaya çalışışımız. Şarkılara, şiirlere söz yürütürdüm birde. Ama ne aptallık, seni ve sevgimi satırlara sığdırmaya, sıkıştırmaya çalışmam! Şimdi geride sadece resimlerde birbirimize sarılmamız ve eski gülüşlerimiz kaldı yadigar. Belki bir gün, herhangi bir sigaranın dumanı seni bana getirir diye bekliyorum bir umut. Kafamda bir uğultu, sanki anılarla savaş yapıyorum. Tıpkı bir ordu gibi, o kadar çoklar ki. Sadece unutulmak üzdü beni. O kadar güzel anıdan sonra, ebedi sanıyordum mutluluğumuz. Yine de; nereye kaçarsan kaç, içim buruk olsa da kalbim bırakmaz ellerini. Çünkü hala, kayalara yazığım "Seni Seviyorum" kelimesi silinmedi!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baran Karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |