Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Parfümünün kokusu pusu kurmuştu burnumuzda Özlemler birbirleriyle çarpılıp artıyordu, Yazmamız gerekiyordu; yazdık... Yapıştırıcıyla bereleri yapılmış Yazık bir acı vardı iliklerimizde Ağlamayı bir meziyet biliyorduk Hasretler karaya vuruyordu Her Ezan sesinde, seni beni sevmen için dua ediyorduk Ve her an el tutuşmalarını düşlüyorduk İçimiz buruktu, yazmamız gerekiyordu; yazdık... İkinci tekil şahıslarımızı her seninle Ve ilk harfini büyük yazıyorduk Şarkılarda, anılar arasında geçiş yapıyorduk Heder oluyorduk sensiz günlerde İstanbul esiyordu meltem Baktığımız gökyüzünün Rengi bile farklıydı ikimiz için Ben kızıl bir gökyüzüne bakıyordum Dertliydik; yazmamız gerekiyordu, yazdık... Sevgiyi mecaz anlamda mı kullanmıştık, Yoksa gerçekten hiç sevmemiş miydik? Geceye ağlardı yalnızlığımız Seni hep yanımızda sanıyorduk Karanlıktan bile korkuyorduk bazı Gündüzleri gece saydık... Sensiz bir gün, bir ay gibi geldi bize; İçimiz doluydu, yazmamız gerekiyordu; yazdık... Yarım bıraktığımız kafiyeler oldu Bazı biz yarım bırakıldık Noktalama ve imla hatalarına bile dikkat etmedik Kimi zaman da yenildik, Ama hiç vazgeçmedik yazmaktan Tıpkı sevmekten vazgeçmediğimiz gibi... Buruktuk, yazmamız gerekiyordu; yazdık... Her heceyi ismin zannettik Sensizliklere tövbe ettik Her ezan sesinde dua ettik Kafiyeleri bile senin için şiire yürüttük Her kırılan kalpte, Bin defa kahrolduk Ağlamamız gerekiyordu; yazdık... Bir gün okursan bu şiiri Beni değil, yalnızlığımı düşün Bir gün ağlarsan yaşadıklarımıza Bana değil; yalnızlığıma ağla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Baran Karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |