..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Baran Karaca




5 Mayıs 2004
Harf Zaiyatı  
Baran Karaca
Evet yaşlıydım. Evet deplasmandaydım. Evet hakem hata yapmıştı. Hiç biri bir sebep olamadı aşksızlığıma. Eski hüzünlü şarkıların hüznünü yenemedik. Hep yalnızlıklara yürüdüm ben oysa. Hep mistik bir sensizliğe. Nerden baksan şehirler arası yalnızlıklar.


:BBJF:
Dışarısı güneşliydi aslında. Umut dolu olmalıydı belki de yazılarım, bunca umutsuzluğun içinde. Her yol sana çıkıyordu. Her ten sesine. Bir mağlubiyet vardı içimde. Evet yaşlıydım. Evet deplasmandaydım. Evet hakem hata yapmıştı. Hiç biri bir sebep olamadı aşksızlığıma. Eski hüzünlü şarkıların hüznünü yenemedik. Hep yalnızlıklara yürüdüm ben oysa. Hep mistik bir sensizliğe. Nerden baksan şehirler arası yalnızlıklar. Nerden baksan yol üstü hüzünleri...

Ne zaman aklıma gelsen, bir hatıra defteri hüznüne bürünüyorum. Hep şiirsel konuşuyorum. Eee, hatıra defteri hüznü var, yalnızlığın çerçevesinde. Ayın, günün bir önemi yok aslında. Bir ayrılık bu hicaz makamında. Yeşile açan bir sevda iliklerimde. Yeşilin en çok yakıştığı yer bellemiştim oysa gözlerini. Çocukluğumuzdu aslında bir çakmağın yataklığında ellerimiz çarpışınca, birbirimize bakarak tüm korkaklığımızla gülümsememiz. Hiç unutmadım seni oysa. En müstehcen muhabbetlerin masum yüzü oldun. Hiç tanımadığım bir kız çocuğunun su yeşili gözlerinde bıraktım seni. Oysa hala, yeşilin en çok yakıştığı yerdi gözlerin. Evet yaşlıydım. Evet deplasmandaydım. Evet hakem hata yapmıştı. Bu gece bir başka çökmüştün içime çünkü. Yıllar yıldıramamıştı beni. Vazgeçiremedi senden. Artık böyle değildi aşklar. Kime niyet, kime felaket. Ya ellibeş kupon getirene çekilişsiz kurasız ya da peşin fiyatına beş eşit taksitle geliyordu. Ben alışmıştım sokak lambası yalnızlığına. Nerden baksan limon tadında el tutşmaları. Nerden baksan lanetli öpüşler...

Ben sevişmeyi sırf içinde sen varsın diye sevdim. Sırf çatlamış teninin hatırı için. Gecenin karanlığında bir korku duyuyorum içimde. Bildiğim tüm sessli harfleri avazım çıktığı kadar susuyorum. Kim bilir kimin kollarında sevgilisin oysa sen. Belki de evlendin. Çok çocuktuk galiba bir aşkı paylaşmak için. Şükür hala gözlerinin izi var gözlerimde. Az mı ağladım sanki tüm yaşanmamışlığımıza. Az mı titredim sensiz gecelerde. Evet tutmuyordu dizlerim. Evet ağlamaklıydım. Evet sensizdim. "Yeterki sen mutlu ol" du oysa sevgiyi hiç paylaşamadığımız eski sevgilim. Yeterki yeşilin en çok yakıştığı yer olarak kalsın gözlerin...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Harf zaiyatı
Gönderen: nida / ist
11 Mayıs 2004
Başlık mükemmel. Sevene unutmak yakışmaz. Sen de unutamamışsın. Saygılar.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bana Yalnızlığı Anlat
Kelimelerin Anlatmaya Çalıştığı Tek Heceliler
Senden Sonram
Gerçeğe Doğru
Masal
Rüzgar ve Sen

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hoş Geldiniz...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İyiki mi Doğdum [Şiir]
Adı Nihan'dı [Şiir]
Elveda Anlatıcı [Şiir]
Şimdi Uzaklar Yanımızda [Şiir]
Hikaye ve Biz Arasındaki Döngüsel İlişki [Şiir]
Çölde Sevmek [Şiir]
Sana Kaçmak [Şiir]
Neden Yazıyorsun [Şiir]


Baran Karaca kimdir?

Korkma; Gel Karanlığa. Orada ben Varım. Yalnızlığıma, çağresizliğime gel beraber ağlayalım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Orhan Veli Kanık, Atilla İlhan, Yılmaz Erdoğan, Ferhan Şensoy, Cem Özer


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Baran Karaca, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.