..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > Cengiz Arabacı




21 Nisan 2004
Hoş Geldiniz Bakanım  
Cengiz Arabacı
Öff yaa nerden yüklediler şu işi bize be, biz ne anlarız yeni Bakan için “Hoş geldin Partisinden"


:BDIJ:
- Metin Beeey, bu palyaçolar nereden çıktı???????
- Yaaa, organizasyon şirketinin paket program şeklinde aldık ya, bunlarda içindeymiş Deniz Hanım.
- Öff yaa nerden yüklediler şu işi bize be, biz ne anlarız yeni Bakan için “Hoş geldin Partisinden"..
- Yok belki yaparız bişeyler ama verilen bütçeyle ancak bu kadar oluyor.
- Yaaaa Metin Bey, şu palyaçolarınıza söyleyin, içmesin içkilerden, zaten başka yok, olanı da bitirmesin kırmızı burunlu serseriler
- Nerden benim palyoçalarım oluyo be, sanki ben getirdim, giderken de eve beslemeye götürcem..
- Neyse sakin olalım, şimdi tartışmanın alemi yok. Yalnız, kaça anlaştınız bu organizasyon şirketiyle, gerçekten herşeyi ucuza kapamışlar, içkilerden sadece Tekel birasıyla, Köpek Öldüren Şarabı var, yiyeceklerden soğuk mısır pörtleği, tavandan sarkan ne idüğü belirsiz balonlar ve "şeytan merdivenleri" Yanlız gerçekten söylemeliyim ki "Çok Gizli" belgelerden yapılmış havası verilmiş "şeytan merdivenleri" gerçekten çok postmodern bi yaklaşım olmuş.
- Ne çok gizlisi be.........ANAAAAAAAA, GERZEK HERİFLEEEEEER, onlar için aldığım renkli kağıtları alsın diye odama yolladığım herifler "çok gizli" klasörümü almışlar.
- Tamam Metin Bey, aman sakin olun, bakın insanlar gelmeye başladı, az sonra yeni bakan da gelir, gözünüzü seveyim olan oldu artık siz sakin olun.
- Sakinim, sakiniiim, eveeet, eveeeeeeet, insanlar geliyo, herkes güler yüzlü, herşey normal, herkes mutluu, eveet, eveet, mısır yiyolar, bira içiyolar, eveeet, güzeeel, palyoçolar gelen misafirlerin kafalarını yalıyor, eveeet, HAYIIIIR.
- Tamam Metin Bey, aman sakin olun, biz palyaçoları dışarı attık arkadaşlarla, daha misafirler gelmeden adamlar içkilerin yarısını içmişlerdi zaten. Boş verin onları bakın bakan geliyor.
- Öhm, hem Bakanlığımıza hem de partiye hoş geldiniz sayın Bakanım, şeref verdiniz.
- Hoşbulduk. Köpeköldüren şarabı sizin fikriniz dediler, onun için ayrıca tebrik etmek isterim sizi.
- Hadi yaa, şey yani evet efenim, teşekkür ederim, zaten dünyanın en iyi şarabı ödülünü almış bir şarap dururken.....ULEEEN in lan Bakanın kafasından pis palyaço, iniyo musun, yoksa kafana şişeyi mi yemek istersin,.....tamam sen bilirsin...
- Metin Bey, SAKIIIN!!!
.............
İNANILMAZ SALDIRI ------ Dün gece yeni atanan Bakan adına verilen resepsiyonda dehşet verici bir olay yaşandı. Bakanlığın memurlarından Metin Dürüktaş, yeni atanan Bakanın kafasına şişeyle saldırmak üzereyken kahramanca araya giren palyaço yaralandı. Olaydan sonra Metin Dürüktaş apar topar yakalanıp merkeze götürülürken, Palyaço, Bakanlığın güvenliğinden sorumlu olarak atandı. Yetkililer olayla ilgili terör bağlantısını araştırdıklarını ve yapılan incelemede Metin Dürüktaş'ın "haşhaşiler" le işbirliği içinde olduğunun ortaya çıktığını söylediler.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: tebrikler
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
29 Aralık 2005
Sevgili Cengiz Arabacı; Uzun sürdir siteyi izleyemiyordum.Neredeyse, sizi kaçıracaktım.Mizahi içerikli yazılarınız çok güzel......Devamını dilerim..Sevgiyle kalın...Kâmuran Esen

:: Konu ilginç aslında
Gönderen: Salih Doruk / Diğer/Almanya
23 Temmuz 2004
Biraz daha karmaşa ve heyecan yaratılabilecek ken nedense vazgeçmişsiniz. Bence güzel bir mizah öyküsü yazılabilirdi. Niye böyle yapmadınız şaşırdım doğrusu. Belki başka yazılarınızda bu dediklerimi değerlendirirsiniz. Çalışmalarınızda başarılar dileğiyle.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Böcük
Bir Issız Adaya Düşseniz Yanınıza Alacağınız Üç Bakan
Ak Kreş
Neden Ben Allahım, Neden?
Satan Satana
500 Milyar Gitti Gider
Lütfullah'ın Hakkı Üçtür
Başracon
İstanbul'a Giiiiiiiiiit!
Bono Beni!

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Oyun Bitti! Tekrar Oyna?
Kabus
Bitkisel Hayat
45 Dakika
Söz
Nerdeyim?


Cengiz Arabacı kimdir?

Okur - Yazarım, Yazarım - Okursun, Yazarsın - Okurum, Okursan - Yazarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Atilla Atalay, Aziz Nesin, Alain Paris, Amin Maalouf,


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cengiz Arabacı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.