Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
- Vaaay, demek öyle, hep gastelerden okuyoduk da şimdiye dek birini yakalama fırsatımız olmamıştı, hayret hiç de şeytana tapan tiplere benzemiyonuz. - Değiliz zaten komser baba, valla biz satanist değiliz. Nasıl bu duruma düştük, hala anlayabilmiş değiliz zaten. - Yalan söylüyolar gomserim, size haybeye yağ çekiyo bu deyyuslar, ben bizzat bi kediyi kesmeye çalışırlarken yakaladım, üstelik üstleri başları kan içindeydiler. Hemide biri o sırada satanic laflar ederken, bi diğeri elinde bi yıldızla dans ediyodu. Aha bu ikisi de kadiyi kesmeye çalışıyodu.. - Üüüühü, valla billa komserim, ben bi izah edeyim, yemin billah biz Satanist değiliz, hatta ben bi Elham okuyayım isterseniz. Eüzü billamin şeyt… - KEEEES, bi de hala Allahın adını ağzına alıyon, ulan her şey ortada daha neyi açıklayacan. - Şimdi şöyle amirim, benim adım Özgür, biz hepimiz kendi halinde memurlarız. Bu akşam bana kız istemeye gidecektik. Bu yüzden biz dört arkadaş çiçekçilerden bi buket gül almaya giderken aha şu dana -ki adı Metindir- bu akşam için almış olduğum söz yüzüğüne bakıcam diye tuttururdu. Olurdu, olmazdı derken yüzük git bi kedinin kasaptan arakladığı et parçasının üstüne düş ve kedi onu yesin. - Bak sen! - Yalanım varsa düğünümü görmek nasip olmasım amirim. Bu arada aha şuradaki zibidi ki adı Alperdir, mersedesin biri yanından geçerken aynası koluna çarptı diye adama küfretti ve adamda bunu duyup arabasını zınk diye durdurup Alperle kavgaya tutuştu. Onlara ayırmak isteyen şuradaki kan içindeki arkadaş Emre ise Mercedesten inen ayının yumruk darbesiyle öndeki dört dişini kaybetti. Buna daha da sinirlenen Alper gitti ve mercedesin yıldızını koparttı. - Elinizdeki yıldız o mu diyosun. - Hay ağzını öpeyim amirim aynen öyle. - Hööööyt, o nasıl laf öyle! - Kusura bakma komser baba, lafın gelişi. Neyse bi süre daha bunlar küfürleşmeye devam etti. Biz de bu arada kedinin midesinden nasıl yüzüğü çıkartırız diye düşünürken, Metin’in aklına çimen yedirmek geldi. Malum bu kedi hayvanatı çimen yiyince kusuyo. Ordan burdan çimen yolmaya başladı ama bunu kediye yedirebilmek için bi yandaki kasaptan bi parça et ve bıçak alıp geldi ve çimenleri o bi parça etin içine bolca yerleştirmeye başladı. Bu esnada zavallı Emre dökülen dişlerinin acısıyla habire küfür ediyordu. Ancak, ağzının yeni dekorasyonu neticesinde söylediği hiç bir şey anlaşılmadığı gibi her tarafa ağzından kan sıçrıyordu. Arkamızda ise Alper elinde mercedesin yıldızıyla beraber, oradan sinirle ve tehditlerle ayrılmakta olan ayının arkasından küfürler ve lanetler okuyordu. - Bak sen.. - Ever komser babacım ya, valla bak, tam bu esnada, yani Alper elindeki yıldızı sallaya sallaya lanet okurken, Emre'nin ağzından kan boşalırken ve anlamsızca küfürler gevelemekteyken, Metin elinde bıçak ve kanlı et parçası ve ben kedinin ağzına etli çimeni sokmaya çalışırken polis arkadaş geldi ve hepimizi toplayıp buraya getirdi. İşte böyle komserim. - ………………. - Bakmayın öyle komserim valla doğru söylüyorum, Allah çarpsın doğru söylüyom, yaa arkadaşlar siz de bişey söylesenize, ya komserim zaten niye sokak ortasında ayin yapalım. - Heee, yani daha kuytu bi yerde yapacaktınız - Hayır amirim biz ayin falan yapmayız, bizim ne işimiz olur öyle şeylerle, biz sadece kediyi kusturtmaya çalışıyoduk. - Ulan zibidiler, bu hikayeye ben de inanacak göz var mı? Atın şunları nezarete, akılları başlarına gelsin… - Amirim bi dakka ben bunları tanımıyorum, beni polis arkadaş yanlışlıkla aldı herhalde, ben hayatımda ilk kez görüyom bu arkadaşları. - Alper öldün sen, kedi yerine seni kesicem. Şey pardon komserim valla, biz kediyi kusturup adama küfrediyoduk, bi dakka ama komserim - ATIN ŞUNLARI HEMEN İÇERİ! MİLLİYET.. “Devlet Satanistleri de İşe Alıyormuş” SABAH.. “ Memurlar Allahtan Ümidini Kesti” HÜRRİYET “Satanist Memurlar Eylem Yaparken Yakalandı” BULVAR “ Manken Ebru Yelloz: “Dört Satanistle de İmam Nikahlıydım” dedi”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cengiz Arabacı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |