Geçmiş ölmedi. Henüz geçmedi bile. -William Faulkner |
|
||||||||||
|
Şarkılara konu yapıyordum sonra sizi. Okuduğum bütün romanlarda deli deli seven herhangi bir delikanlının sevdalısıydınız...Sevdalımdınız. Şiirlerimin ilk hecesi, cümlelerimin ilk kelimesi ve ömrümün her anıydınız... Beşinci mevsimim, onüçüncü ayımdınız Siz benim imkansızlarımdınız... İlk acıyı katmıştı yüreğime ayrılık oklarınız ve soğuk bakışlarınız. Ne şiirlerde karşıma çıkıyordunuz artık ne cümlelerimin ilk kelimesiydiniz. Artık bütün cümlelerimin sonunda yer alan ufaktan bir noktaydınız; Cümlelerimi bitiriyor, Beni tüketiyordunuz... Acı çekiyordum ve farkındaydınız. Bir yaralı ceylanın ölüm anını izler gibi şuursuzca ve hiç aldırışsız öylece seyrediyordunuz hazin sonumu. Sizde barındıramadığım bir canilik ve Türk sinemalarındaki kötü adamlara taş çatlatırcasına hainlik tüm bedeninizi kaplamıştı. Ve romanlarımın baş kahramanı değildiniz artık; cümlelerimi noktasız bırakıyordum, şiirlerimi ilk hecesiz okuyordum ve bir yılım oniki aydan ibaretti.. Ve bir gece ansızın bir yerde sızıp kalıyordum şuurlu-şuursuz ne fark eder? Düşlerim yarımdı Gülüşlerim yarımdı Yarım kaldım... Siz.. Siz..ya da sen..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kal ya da gitme, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |