İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Karanlığa Gelin Canlar Karanlığa gelin Canlar, Karanlığıma buyrun, Ama size yol gösteremem, Ayağınıza birkaç boş şişe takılabilir Zeytinyağı kokulu mutfağımdan geçerken, Durup soluklanmak isterseniz biraz, İki küçük hasır iskemle bulacaksınız, Davlumbazın tam yanındadır, Bir şişe de vişne likörü bıraktım Elimle yapmıştım bu ilkyazdan, Molanıza neşe katacaktır sanırım, Bağışlayın kırmızı güllerle karşılayamadım, Özür dilerim, Hadi yola çıkın tam sırasıdır Ama başınıza gelecekler için Beni sorumlu tutmayın, Hadi Canlar ! Karanlığıma gelin. Karanlığıma buyrun Canlar ! Karanlığıma gelin, Yola çıkmak için dolunayı beklemeyin, Ne de güneşin doğuşunu bir tan vakti, Sizinle yola çıkacak ne bir kılavuz var, Ne de öyle yürekli aslanlar, Yolunuz belki uçurumun kenarından geçecek, Belki de killi çürük topraklardan, Sıkı basın ayağınızı, Bir selvi ormanından geçeceksiniz bir gece vakti Ellerinizde kancalar, baltalar, yağ kandilleri, Bir sapakta yol üçe ayrılacak, İyice şaşıracaksınız bu belli, Niçin, neden diye başınızı kaldırıp göğe, Haykıracaksınız kinle, nefretle, Sonra dönüp dolaşıp geleceksiniz aynı yere, Keskin karanfil kokan bahçeme, Yol göstereceğim bağışlayıcı yüreğimle size, Alın şu gözlerimi diyeceğim, Şimdi görün beni benim gözlerimle. Hadi yaklaşın Canlar, Yaklaşın karanlığıma !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |