Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. -Cervantes |
|
||||||||||
|
Dün gece seni gördüm düşümde Ayperim, hiç değişmemiş ayın on dördü, nur topu gibi duruyordun Suskun ve mahzun bakışlarınla ne zaman döneceğimi soruyordun Oysa biliyorsun dördüncü mevsimimi de çoktan tükettiğimi Zemheri tipilerine karışıp tükenip bittiği... Oysa biliyorsun ayaklarımın göz hapsinde ki naçarlığını ve yüreğimin ayaklarımda tutsak kaldığını Yaşam, öğünürken zaman değirmeninde törelerin gençliğimi nasıl çaldığını Şimdi mümkün mü eyyy Ayperim cemreyi yeniden düşürmek buzul yüreğime Ya da anıları sil baştan yaşamak sil baştan yaşamak yaşanmamışları O kadar kolay mı zamanı mühürleyip günü batıdan doğurmak bir günlük de olsa Miladım sendin Ayperim bir düş görmüştüm yirmi beş yıl evvel Üç yıl uyanamadım gel de bana sor bir ömre değer. Sonra ayrılıklar girdi araya evlilikler girdi Can, canı doğurdu can cana boğuldu çocuklar girdi Her aşk bir düştür uyanınca biter Her düş bir aşktır yaşamaktan da beter Ben, seni hep düşlerimde gördüm Uyanınca yokluğunda sevdim Ayperim varlığından da güzeldin. Sen yoksun aslında biliyorum ellerin yok ayakların yok gözlerin yok Ama varsın Bak bir kuş konuyor pencereme yağmur yağıyor, yıldırımlar çakıyor Bir çocuk ağlıyor bahçemde gözyaşlarına boğuluyorum Yokluğunla varsın Ayperim varlığınla yoksun yirmi iki yıldır. Bir ömür borçlandım yaşama Bir can kiraladım, kefili sendin Son taksittim boynumda tökezleyen yüreğimle ödüyorum Gel diyorsun bana Gel diyorsun ama Ben, benim bensizliğime sana gidiyorum Vakit çok geç yorgunum kollarım kalkmıyor Ayperim benden bu kadar Kendi ataşına yanan tenden bu kadar Yolsuzluğun kavşağında bir yol ayrımındayım Hiç dermanım yok bunun da farkındayım Dün tükendi gün tükendi Can, göğe yöneldi yön tükendi Çok geç öğrendim Yaşamak için aşk aşk için yaşamak gerek Yoksa ikisinden biri mümkün mü Ayperim atmıyor atmaz atmaz bu yürek........
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hıdır Çam, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |