Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Dün gece sırılsıklamdın ellerimi avuçlarına aldın Türküler kondu parmaklarıma zemheri güneşi gibi kaçamak sardın. dün gece sırılsıklamdın Dün gece sırılsıklamdın sönmüş bir volkanın buzulu gibi başını omuzlarıma dayadın Türküler sustu saçların dillendi Sağır bir geceydi dalgalar dindi Çiçekler kanatlandı bulutlar toprağa indi dün gece sırılsıklamdın. Dün gece sırılsıklamdın Gözlerin kutup yıldızıydı her şey etrafında dönüyordu Titreşen sözcükler dudaklarında sönüyordu Kaçıncı duraktı bilmiyorum gönül kapıları kırılmış birileri inip birileri biniyordu. dün gece sırılsıklamdın. Dün gece sırılsıklamdın Karaya vurmuş bir kayıktı yüreğin Yükünü boşaltmıştı boşaltıp atmıştı meçhul bir kıyıya Ve boş ve sarhoş ve biraz da hoş yol alıyordu duygular deryasında dilinde yasaklı bir kürdî li hicazkar şarkısıyla. Dün gece sırılsıklamdın Dün gece kendine aldandın Şişeler aynaydı şişelere kandın Tutuştun kendi yağınla yandın Ama pişmedin üfledin lodosu dalgalara düşmedin dün gece sırılsıklamdın Dün gece sırılsıklamdın Bir buse kondurup yanağıma son yıldız gibi gözlerimde kaydın Ve sen kayarken karanlıkların içine ben seninle yapayalnız şişelere gömülüp meyhanede kaldım Madem gidecektin madem bitecektin bir gece masalı gibi Bedenimi masaya çivileyip de aklımı neden yanına aldın Dün gece sırılsıklamdın keşke zaman dursaydı zaman dursaydı da hiç ayıkmasaydın .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hıdır Çam, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |