Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
Sandım ki Güneşten süzülüyor Oysa Ağzından damlıyormuş kan akbabanın Öyle kırmızı Öyle canlı ki Sanki çığlık veya gözyaşı.. Acaba bu Hangi masumun kanı? II. Dönem Masum bir ceset gördüm Gerisinde kaldı yolumun Masumluğu gizliyemiyordu Soğukluğunu kanının Larvalarını bırakmıştı sinekler üzerine Öfkenin izleri vardı sanki Delik deşik olmuş bedeninde.. Yine iş başındaydı akbaba Yine boğulanlarındı çöl Kendi yanlızlıklarında.. III. Dönem Şimdi, Kavurur ayaklarımı Yakar parça parça tabanlarımı Yüreğimin toprakları. Artık, Farklı bir rahim aramak nafile Vücut bulduğumdan beri dünyanın rahminde Bu cenderede Ne yer kabul eder Ne de soğuk gökyüzü Yaşanması gereken günü... IV. Dönem Kanın pıhtılaşmasıyla Yapıştı kılıç elime Anlamadım, Kılıcın da, düşmanın da Ne zaman peydah olduğunu Önemli miydi kimin masum olduğu Giyotini olmuştum karşımdakinin Göğüs kafesimde hakim Sanık da, davacı da benim.. Şimdi, Uçan kelle de benim Kelleyi uçuran da bendim. V. Dönem Ne kadar arzuluyor güneş Ayırmayı etimi kemiğimden Benziyor mu acaba benim arzularıma? Yükleniyor Izdırap elimdeki kılıca.. Daire çizen akbaba tepemde Yetmedi Hediye ettiğim masum. Unutmayın ki!! Savunamadıysam o masumu Daha caniyim ben sizden. Kırgınlık, kızgınlık Üzüntü, kin İhtiras, hırs Gurur, kibir İkiz kardeşler şimdi Sıcak gündüz, soğuk gece gibi. VI. Dönem Sıyırıp geçti dudağımı Fırlattığı ok Gözlerinin feri sönmüş Pencereden sarkmakta olanların. Caddeleri boş, kaldırımları cansız Kaçmış ruhu bedenine kafa tutup Kaçmış bu şehirden. Soyundum çıplaklığımdan Alıştım artık çıplak halime... VII. Dönem Dolaşmazmış Burada hep akbaba Bir serap gördüm az önce Afrodizyak etkisi yaptı bedenimde Gölet ve palmiye. Takıldı gözüm İleride ki vaha mı, serap mı? Yoksa burada bulunmak bile Bir sanrı mı..? VIII. Dönem Yürüyorum, yürüyorum, yürüyorum Yürüdükçe buharlaşıyor adımlarım Sonunu arıyorum çölün... Düşünüyorum, İstiyor muyum çıkmayı bu çölden Yoksa alışıyor muyum bu çöle bilmeden? IX. Dönem Bilir misiniz Çölde ne soğuktur gece Kavrulur bedeniniz gündüz Gece kemiklerinizi kırar Vicdanınız. Kesilir aşk damarınız Yaşlar bile kurur gözlerinizde Öğretiyor, yaşamak çölde Yaşamayı iyiliğinizle kötülüğünüzü birlikte X. Dönem Sayamıyorum, Günler, haftalar, aylar, yıllar Hatırıma gelmiyor hiçbiri Hatırımda Bir tek o bal gözlü kadının hayali Ah kadınlar ahhh Unutmazlar ki hiçbir zaman, Bu tanıştığımız gün, Şu gün sevgililer günü Şaşmıyor akıllarındaki takvim hiç... Ne yani bilmiyor muyum ben? Biliyorum elbette 29 şubat sevgililer gününü... XI. Dönem Hiç yaşlı kadın görmedi gözlerim Hepsi hep gençti, hep güzeldi. Nedendir bilmiyorum ama Renklendiriveriyorlardı geldikleri yeri Geçmiş zaman Bir nine vardı Elinde baston, iki büklüm Ağır ağır adımlardı kaldırımı O da genç gitti. XII. Dönem Gördüm sonunu çölün Yaklaştıkça gerçek gibi şimdiden Burasıysa madem çölün sonu Daire çizerek tepemde Niye uçuyor akbaba? Gökyüzüne bakınca Buradan görüyorum parlayan gözünü.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Guvercin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |