Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
bilemiyorum. Buna ragmen;icimde büyük bir özlem var. Kendimi yeryüzünde savrulan bir yaprak gibi,ki sen gelincik derdin,hissedisim. Bir tek benim sanki,delice esen rüzgara ragmen ayakta kalabilmek cabasi veren,kendime sariliyorum cogu zaman,üsümüyeyim,rüzgarda savrulup yitmiyeyim diye. Kendine sarilmak! Uzaydan miyim diye düsünmüstüm,sen nerden gelirsin diye sordugun zaman,merakli ve saskin gözlerinde kendimi ararken. Sahi neredenim ben? Insanüstü duygusalligimla,kirilganligimla,ucariligimla? Ama uzaydan olamam sanirim,orasi cok kalabalik ,melekler,cinler,sonra her ölenin ruhu, yok yok uzaydan olmamaliyim. Ben yalnizligi severim cünkü.. Ve karanligi.. Bir cocuk gibi korktugum,her dafasinda sicacik bir isik aradigim,karanligi severim ben. Gözlerim daha bir pir pir atsada,ürkek bir ceylan olsa da bakislarim,buldugum bir cok sey var karanlikta. Biraz annem olmakligim,karanlikta göremesemde hissetmekligim.Damarlarinda akan kaninin yani sira, sevkatli sesini de duyabilmek,hep karanliga dahil olanlar degil mi? Oysa bugün daha baska bir his üzerimde tasidigim.Bir cift söze,bir cift göze muhtaclik. Uzak bir sehirde,yürüdügün caddelere duydugum özlem,gördügün ve gülümsedigin her ne ise o olmak istegi. Büyük bir sehirde kocaman bir insan olmak yerine,gülümsedigin,sevdigin herhangi bir sey olmak! Taragin,dis fircan ne mutlu olmalilar,hele de ceketin.. Sana dair ve senden yana iken yasamakligim,ayaklarima evren serilir. Aya bile cikabilirim,yanina gelemezken.. Ve icimde tasidigim bu özlem ile ben,döne döne bir mevlevi olurum. Büyük sehrin,büyük caddelerinde, Sana dair bir mevlevi..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mine, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |